  • 1. Data: 2005-09-03 22:02:00
    Temat: jakosc uslug GTS
    Od: Tomcio <t...@N...o2.pl>

    Witam.
    Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS.
    Czy u Was to tak samo tragicznie wygląda, czy tylko ja mam pecha?!
    Mianowicie zrezygnowałem z POLPAK'a, wziąłem łącze GTS 4Mbit, ostatnia mila
    na miedzi (pominę tu fakt że w ciągu 4 miesięcy posiadania usługi 3krotnie
    miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a własciciel kabli
    jest jeszcze w latach 70-tych :-)
    Kilka razy w miesiącu zdarzają im się przerwy trwające od 15-30 minut, z
    reguły pomaga restart urządzeń na ich węźle(jestem podpięty do
    Rybnika-Wodzisławia Śląskiego)... powiem szczerze że na fragmencie sieci
    gdzie mam WIFI, takie rzeczy się nie dzieją ... chyba że GTS używa jakichś
    sprzętów Planeta :-)
    Powoli zaczynam żałować mojego POLPAK'a ponieważ z nim nie miałem absolutnie
    żadnych problemów.
    Jakie są Wasze opinie ?

    Pozdrowionka
    Tomcio

  • 2. Data: 2005-09-04 08:31:31
    Temat: Re: jakosc uslug GTS
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sun, 04 Sep 2005 00:02:00 +0200, Tomcio napisał(a):

    > Witam.
    > Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS. Czy u Was
    Trochę gorzej niż rok wcześniej.

> [...]
    > 3krotnie miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a
    > własciciel kabli jest jeszcze w latach 70-tych :-)
    Tragicznie było w czerwcu - jak modernizowali węzeł w Katowicach (tam
    jestem podpięty). Teraz się uspokoiło i w zasadzie powodów do
    narzekania nie mam. Nawet planuję się do nich dostać światłowodem, bo
    po miedzi to już dla mnie kłopotliwe.

> [...]
    > Rybnika-Wodzisławia Śląskiego)... powiem szczerze że na fragmencie
    > sieci gdzie mam WIFI, takie rzeczy się nie dzieją ... chyba że GTS
    Zgłaszać awarie na infolinii - do upartego. Każdorozowo żądaj numeru
    zgłoszenia. Pomęcz też trochę lokalny GTS.

    Andrzej.

  • 3. Data: 2005-09-04 09:01:41
    Od: Kajetan Staszkiewicz <vegeta[-no-spam-]@tuxpowered.net>

    Dnia niedziela, 4 września 2005 00:02, Tomcio napisał(a):

> [...]
    > sprzętów Planeta :-)
    > Powoli zaczynam żałować mojego POLPAK'a ponieważ z nim nie miałem

    Podobne problemy miałem z łączem od TKtelekomu, było też widać, parę hopów
    dalej jest jakieś wąskie gardło, które straszne pingi robiło, gdy nam
    obciążenie rosło. Po przejściu na światłowód problemy zniknęły ;)

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | JID: v...@c...pl |

  • 4. Data: 2005-09-04 12:16:42
    Od: " dragonite" <d...@W...gazeta.pl>

    Tomcio <t...@N...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > sprzętów Planeta :-)
    > Powoli zaczynam żałować mojego POLPAK'a ponieważ z nim nie miałem absolutnie

    W Rybniku węzeł dostępowy ma Netia możesz do nich się podłączyć. Jakość usług
    też jest wysoka i większości przypadków idą własnym kablem do klienta
    końcowego. Lub rozmawiaj z GTS aby cię przełączyli na radiolinię

  • 5. Data: 2005-09-13 18:49:35
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > też jest wysoka i większości przypadków idą własnym kablem do klienta
    > końcowego. Lub rozmawiaj z GTS aby cię przełączyli na radiolinię

    <reklama>
    My też mamy węzeł w Rybniku, w samym środku jak ktoś chce ;-)
    </reklama>

    Marcin

  • 6. Data: 2005-09-13 20:34:10
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Tue, 13 Sep 2005 20:49:35 +0200, Marcin Kuczera napisał:

    ><reklama>
    > My też mamy węzeł w Rybniku, w samym środku jak ktoś chce ;-)
    ></reklama>

    z adresu e-mail: @poczta.rybnik.pl

    Znaczy sie jesteś z Poczty a IP pakujecie w koperty ;-)

    P,NMSP

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 7. Data: 2005-09-14 06:55:41
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    po IPku se sprawdź

    --