  • 1. Data: 2015-12-26 16:59:17
    Temat: jechał pod prąd
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    71-letni kierowca tico jechał pod prąd. W wyniku zderzenia zmarł.

    http://biskupiec.wm.pl/324460,Jadac-pod-prad-zderzyl
    -sie-z-fordem-Kierowca-tico-nie-zyje-cztery-osoby-w-
    szpitalu.html

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 2. Data: 2015-12-26 17:47:22
    Temat: Re: jechał pod prąd
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > 71-letni kierowca tico jechał pod prąd. W wyniku zderzenia zmarł.
    >

    > http://biskupiec.wm.pl/324460,Jadac-pod-prad-zderzyl
    -sie-z-fordem-Kierowca-tico-nie-zyje-cztery-osoby-w-
    szpitalu.html

    No i.... będziemy się od teraz informować o każdym wypadku?

  • 3. Data: 2015-12-26 18:56:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-12-26 o 17:47, Czesław Wiśniak pisze:

    > No i.... będziemy się od teraz informować o każdym wypadku?

    Oby było ich tak mało, żebyśmy mogli...

    A tak całkiem poważnie, to wraz ze wzrostem liczby kilometrów
    dwupasmówek chyba wzrasta liczba tego typu wypadków - taka "zmiana
    cywilizacyjna".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2015-12-26 20:31:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-26 o 18:56, LEPEK pisze:

    > Oby było ich tak mało, żebyśmy mogli...
    >
    > A tak całkiem poważnie, to wraz ze wzrostem liczby kilometrów
    > dwupasmówek chyba wzrasta liczba tego typu wypadków - taka "zmiana
    > cywilizacyjna".

    ciężko jechac jednopasmówką pod prąd jadąc po prawej stronie (pomijam
    oczywiste przypadki wjechania przez zakaz wjazdu)

    może nie powinno być czegoś takiego jak bezterminowe prawo jazdy?
    zwłaszcza po przekroczeniu pewnego wieku? a może z momentem przejścia na
    emeryturę (tą wcześniejszą również) prawko na max 3 lata? potem
    obowiązkowe badania lekarskie?

    małolatami już sie zajęto, czas na seniorów.

    a.

  • 5. Data: 2015-12-26 20:52:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 26.12.2015 o 20:31, Artur Miller pisze:

    > małolatami już sie zajęto, czas na seniorów.

    Bo aktualnie nie należysz?
    Ja natomiast uważam, że raczej należy zająć się Arturami.
    http://www.gp24.pl/pomorze/art/4404533,tragiczny-wyp
    adek-pod-szczecinkiem-dwoje-mlodych-ludzi-nie-zyje-z
    djecia-wideo,id,t.html

  • 6. Data: 2015-12-26 21:31:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.12.2015 o 20:52, t-1 pisze:

    > Bo aktualnie nie należysz?

    Bo często nie są w stanie prowadzić samochodu.
    I w ciemno można zakładać, że jak ktoś jedzie pod prąd, to albo senior
    nie ogarniający co się wokół niego dzieje, albo pijany - z tym samym
    skutkiem.
    Oba typy kierowców powinny być eliminowane.
    Chyba logiczne, że gdy ktoś już nie ogarnia ruchu, nie powinien w nim
    uczestniczyć.

  • 7. Data: 2015-12-26 21:35:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Czesław Wiśniak pisze tak:

    -sie-z-fordem-

    > No i.... będziemy się od teraz informować o każdym wypadku?

    ty jak uważasz, ja będę.

    O każdym niezwykłym. Rozpowiem jeszcze w pracy i wsród znajomych.
    Może ochroni to kogoś przed debilem wyskakującym nagle z naprzeciwka.

  • 8. Data: 2015-12-26 22:11:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 26.12.2015 o 21:31, Cavallino pisze:

    > Bo często nie są w stanie prowadzić samochodu.

    Często są lepsi od ciebie.

  • 9. Data: 2015-12-26 22:27:34
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > ty jak uważasz, ja będę.
    >
    > O każdym niezwykłym. Rozpowiem jeszcze w pracy i wsród znajomych.
    > Może ochroni to kogoś przed debilem wyskakującym nagle z naprzeciwka.

    Z pewnością ochroni. Idź za ciosem i poinformuj jeszcze wszystkie media,
    które nie opisały i nie pokazały tego wypadku:)

  • 10. Data: 2015-12-26 22:28:05
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 26 grudnia 2015 20:31:28 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

> [...]
    > emeryturę (tą wcześniejszą również) prawko na max 3 lata? potem
    > obowiązkowe badania lekarskie?
    >
    > małolatami już sie zajęto, czas na seniorów.

    Widzisz, a mi sie ostatnio zdarzyło jechac pod prąd.
    Co prawda tylko 200-300m ale jednak.

    Tu masz miejsce:
    https://www.google.pl/maps/@50.2435402,19.0339344,3a
    ,66.8y,209h,80.81t/data=!3m4!1e1!3m2!1shetvND6NK1kpn
    p7FcWFcfw!2e0

    Było ciemno i nie było widać tego nakazu jazdy w prawo. A krzaczki zakryły druga
    jezdnie...

    Czasem oznakowanie jednak jest kiepskie...