  • 1. Data: 2009-05-07 21:23:13
    Temat: jedzie ktos na IOM TT 2009
    Od: "darekfazer" <d...@o...pl>

    Witam
    Jak w tytule. Wybiera sie ktos w tym roku? Ja tam jade pierwszy raz i bede
    wdzieczny za wszelkie wskazowki typu gdzie najlepsze miejsce do ogladania,
    gdzie najlepsze imprezy po wyscigach itd itp
    pozdrawiam
    darekfazer

  • 2. Data: 2009-05-08 09:14:07
    Temat: Re: jedzie ktos na IOM TT 2009
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "darekfazer" <darekce> napisał

    > Jak w tytule. Wybiera sie ktos w tym roku? Ja tam jade pierwszy raz i bede
    > wdzieczny za wszelkie wskazowki typu gdzie najlepsze miejsce do ogladania,
    > gdzie najlepsze imprezy po wyscigach itd itp

    Niestety budzet nie ten, zeby pojechac na wyspę, ale slyszalem ze 7 czerwca
    w Czechach w okolicach Horice (albo cos przekrecilem) będą organizowane
    Czech Tourist Trophy ? Może ktoś z Was wie coś więcej, może był, wrzuci coś
    od siebie ?

    Pozdr !
    Marcin
    RC46 Fi Y