  • 1. Data: 2009-05-08 07:44:55
    Temat: Sie porobilo... LWR po polsku - tem razem pelnowymiarowy :)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Witojciez! :)
    Przed chwilka uslyszalem zwiastun w radio i natentychmiast zerknalem na
    ich stronke wuwuwu. No i kurde faktycznie - ruszaja juz w poniedzialek :)
    http://www.polskieradio.pl/trojka/aktualnosci/?id=97
    628
    Jak do tej pory audycje z serii Trojka Przekracza Granice potrafily
    zainteresowac, a nawet wciagnac. Ciekawe, jak im to wypali.
    Z opisu wynika, ze jednak sporo beda latac - na przyklad nie ma slowa o
    sposobie dostania sie z Iranu do ZEA ;)
    Pewnikiem miedzy innymi dlatego zamiast ciezkich mastodontow BeeMWe
    wybrali o klase lzejsze niu Terefere? :)
    Ciekawe, ciekawe...

  • 2. Data: 2009-05-08 07:50:33
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
> [...]
    > Pewnikiem miedzy innymi dlatego zamiast ciezkich mastodontow BeeMWe
    > wybrali o klase lzejsze niu Terefere? :)

    Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-05-08 07:53:30
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

    Ja wiem ja wiem! ;) Long Way Round i United Arab Emirates

  • 4. Data: 2009-05-08 07:58:05
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Elou!
    > "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    628

    > Zbysiu, a co to jest "LWR" oraz "ZEA"? TIA for info ;)

    YYy...
    Long Way Round - sie mi zdawalo, ze tutej skrot ten jest wystarczajaco
    znany :)
    No i nadal nie wiem, jak maja zamiar przejechac z Iranu do (uwaga!)
    Zjednoczonych Emiratow Arabskich.
    Sie usprawiedliwie - mam 14stC w chalupie i troche mi paluszki na
    klawiaturze marzna, wiec staralzem sie ograniczac klepanie.
    Znak to, by ruszyc 4litery z fotela i rozgrzac sie w kuchni ;)
    Zycze spokojnego dnia i milego weekendu :)

  • 5. Data: 2009-05-08 07:58:49
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 8 Maj, 09:50, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    ykloweFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=net
    ykieta

    ZEA to Zjednoczone Emiraty Arabskie... nie uważało się na geografii w
    podstawówce? ;)

  • 6. Data: 2009-05-08 08:19:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    b.googlegroups.com...

    ZEA w guglu: http://www.zearestaurants.com/site.php
    LWR w guglu: http://www.lwr.org/

    ykieta

    Zostawiam Ci linke do Netykiety gdyz daje sie zauwazyc ze nie uwazalo sie na
    lekcji z cytowania ;)

    > ZEA to Zjednoczone Emiraty Arabskie... nie uważało się na geografii w
    > podstawówce? ;)

    Jak sie bylo w podstawowce to takie panstwo jeszcze nie istnialo. No dobra,
    jak sie zaczynalo ;)
    Rzucanie skrotami ktore nie sa rownie jednoznacze jak np USA to, dla mnie,
    problemy z kultura osobista/brakiem profesjonalizmu (zalezy czy prywatnie
    czy sluzbowo). Zreszta, poczytaj: Zbys przeslanie dokladnie zrozumial.

  • 7. Data: 2009-05-08 09:22:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    zbigi napisał(a):
    > Przed chwilka uslyszalem zwiastun w radio i natentychmiast zerknalem na
    > ich stronke wuwuwu. No i kurde faktycznie - ruszaja juz w poniedzialek :)

    Fajosko, moglem zostac dziennikarzem, a tak to jestem po zawodowce i bez
    fakultetow...

    Ale na filmiku to widac, ze kolesie nie maja za duzego doswiadczenia w
    jezdzeniu :) Oby chlopaki wrocili cali i zdrowi i bogatsi o mile przygody :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 8. Data: 2009-05-08 09:33:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zbigi pisze:
    > Witojciez! :)
    > Przed chwilka uslyszalem zwiastun w radio i natentychmiast zerknalem na
    > ich stronke wuwuwu. No i kurde faktycznie - ruszaja juz w poniedzialek :)

    Można by ich fajnie pożegnać, jakbyśmy wiedzieli o której startują.
    Oczywiście skandując "pokaż dupe" i "wywal rycha" ;)

    Ciekaw jestem czy potrenowali trochę na jakimś poligonie, torze etc. Mam
    nadzieję że tak.

    Jak mnie wk... ten różowy kolorek na stronie Trójki ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-05-08 10:29:01
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 8 May 2009 10:19:41 +0200
    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    > problemy z kultura osobista/brakiem profesjonalizmu (zalezy czy prywatnie
    > czy sluzbowo). Zreszta, poczytaj: Zbys przeslanie dokladnie zrozumial.

    Ale ZEA jest jednoznaczne w geografii. Zbigi ewidentnie napisał "dostanie
    się z Iranu do ZEA". Po pierwszej stronie w googlu można się skumać
    http://tinyurl.com/qh3792 co znaczy ZEA.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 10. Data: 2009-05-08 11:12:08
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 8 Maj, 10:19, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Zostawiam Ci linke do Netykiety gdyz daje sie zauwazyc ze nie uwazalo sie na
    > lekcji z cytowania ;)

    może być? jak zwykle doświadczeni precle odwracają kota ogonem... jak
    ktoś zada pytanie "jakie moto kupić jako pierwsze?" to standardowa
    odpowiedź brzmi: weź se {biiiip} wyguglaj!" ale jak się nie zna
    skrótów, to się samemu nie gugla tylko pisze posta, który oznacza:
    "nie wiem i sprawdzić mi się nie chce..."

    gdy ktoś zwraca uwagę na taki podwójny standardzik , to też brak
    jakiejś głebszej reakcji, tylko znowu google... ehhhh, wypijta czasem
    piwko dla ochłody ;)

    PS. z góry sorry za literówki, wiem, że netykieta nie przewiduje...