  • 1. Data: 2015-02-06 18:47:02
    Temat: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
    kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

  • 2. Data: 2015-02-07 01:17:02
    Temat: Re: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 18:47, MarekP pisze:
    > czy jest mozliwe ze odtwarzacz bluray 3d nie bedzie dzialal na zwyklym
    > kablu hdmi ?? tj nie wykrywał odtwarzacza ??

    Przeredaguj pytanie dla większej jasności.
    Generalnie kabel może ograniczyć możliwości odtwarzania bardzo wysokich
    bitrate, ale (jeśli jest sprawny) to działać musi. Elektrycznie kable
    HDMI są takie same - jedyna różnica to bodaj ewentualny brak jednego
    kabla do komunikacji zwrotnej (wspólny pilot np.) - nie jest to duży
    problem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2015-02-07 06:55:07
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    No kupiłem jakiś zwykły kabel hdmi za 20 pare złoty i nie działa bluray,
    sprawdzałem też na innym i też odtwarzacz nie działa, załącza sie, menu
    sie pokazuje, a pozniej że nie ma sygnału. Kable dobre bo z innymi
    urzadzeniami wspolpracuja.
    Czytalem o jakis kablach hdmi 1.3, 1.4., kablach hdmi ethernet, moze
    taki musze miec bo mam wifi w bluray.
    Wiec co moze byc uszkodzone w odtwarzaczu ?

  • 4. Data: 2015-02-07 21:48:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "MarekP" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzałem też na innym i też odtwarzacz nie działa, załącza sie, menu
    > sie pokazuje, a pozniej że nie ma sygnału. Kable dobre bo z innymi

    To w końcu odtwarzacz nie działa, czy działa, ale wyświetla tylko menu?
    Pisz jaśniej, bo w kazdym zdaniu podajesz sprzeczne informacje.
    Może dtwarzacz daje sygnał Full HD, a Twój TV nie obsługuje sygnału Full HD?

    > Czytalem o jakis kablach hdmi 1.3, 1.4., kablach hdmi ethernet, moze taki
    > musze miec bo mam wifi w bluray.

    Kabel HDMI Ethernet, potrafi połączyć oba urządzenia siecią przewodową
    Ethernet (oczywiście jesli urządzenia obsługują tą funkcję).

    > Wiec co moze byc uszkodzone w odtwarzaczu ?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-02-07 23:33:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 7 Feb 2015 21:48:01 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Może dtwarzacz daje sygnał Full HD, a Twój TV nie obsługuje sygnału Full HD?

    Stary, kineskopowy Philips po podaniu sygnału FullHD na złącze HDMI
    wyświetlał obraz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2015-02-08 07:07:59
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Wyświetla sie tylko ekran startowy i po chwili na tv wyskakuje ze brak
    sygnału
    Mam tv fullhd

  • 7. Data: 2015-02-08 07:32:47
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    tam mi sie pomyliło, bo miało być wyświetla sie na chwile ekran startowy
    a nie menu

  • 8. Data: 2015-02-08 16:25:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > tam mi sie pomyliło, bo miało być wyświetla sie na chwile ekran startowy a
    > nie menu

    Wygląda na uszkodzony odtwarzacz, a nie na kabel.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-02-09 09:46:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 16:25, yabba pisze:
    > Użytkownik "MarekP" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wygląda na uszkodzony odtwarzacz, a nie na kabel.

    100% kabel

  • 10. Data: 2015-02-09 10:26:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > 100% kabel

    Podejrzewasz, że ekran startowy jest wyświetlany w HD, a menu w FullHD i
    kabel się już nie wyrabia?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba