  • 11. Data: 2017-08-04 20:27:50
    Temat: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 19:17, Pszemol pisze:
    > Tylko kabelek trzeba pociągnąć do tylnej klapy bagażnika do kamerki
    > wstecznej. Chyba najlepiej to zrobić podsufitką?

    Widzę Pszemol że podążamy tymi samymi ścieżkami tylko ja kilka miesięcy
    wcześniej. :-)
    Nie. Nie kupiłem bo raczej założę w następnym aucie :-)
    Generalnie po rekonesansie stwierdziłem że za 200-300 zł taki komplet da
    się kupić. W Polsce oczywiście. :-)

  • 12. Data: 2017-08-04 20:37:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > Nie. Nie kupiłem bo raczej założę w następnym aucie :-)
    > Generalnie po rekonesansie stwierdziłem że za 200-300 zł taki komplet da

    Tu oferują dwa komplety (do 2 samochodów) za $130.

  • 13. Data: 2017-08-04 20:38:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 19:45, Pszemol pisze:
    [...]

    > Jesteś czarnuchem od Allegro!
    >
    > No już, do roboty, nie obijaj się bo Cię zaraz wychłostam :-)

    Huhuehue.

    > No właśnie o tym obrazku mówię.

    Sruwię, kurwa, aż się wierzyć nie chce że w ogóle z Polski pochodzisz.

    > Myślałeś, że strzałką 2 pokazujesz dowód na "calowość" tego dolnego
    > kompletu nasadek. Tymczasem popełniłeś błąd pokazując tylko rozmiar
    > grzechotek 3/8" i 1/2". Tymczasem rozmiar nasadek jakie zestaw zawiera
    > opisany jest w lewym dolnym rogu, w milimetrach nie calach :-)

    Kurwo głupia, czepiasz się strzałek a tekst na czerwono, który napisałem
    olewasz. No dobra, ja od dawna wiem że masz iloczyn inteligencji a nie
    iloraz :D

    Dobrze jednak że to przypomniałeś, bo po raz enty widać jak Ci mózg nie
    działa :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 14. Data: 2017-08-04 20:42:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > iloraz :D
    >
    > Dobrze jednak że to przypomniałeś, bo po raz enty widać jak Ci mózg nie

    No piszesz "Zestaw calowy" podczas gdy masz czarno na białym zestaw opisany
    jako metryczny, z nasadkami o różnych profilach przekroju o rozmiarach od
    22 do 29mm.

    Myli Ci się rozmiar czterokątnego uchwytu do grzechotki, który występuje w
    tym zestawie w dwu wersjach (1/2" i 3/8") z rozmiarem sześciokątnego łba
    czujnika, wyrażonego w milimetrach: 22, 27, 29mm :-)

    ps Znowu pijesz?

  • 15. Data: 2017-08-04 20:53:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niekoniecznie. W tylnej klapie jest wycieraczka a w samochodach bardzo czesto stosuje
    sie sterowanie od strony masy a nie plusa.

  • 17. Data: 2017-08-04 20:57:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Niekoniecznie. W tylnej klapie jest wycieraczka

    Jaka wycieraczka? :-) Ukradli mi! :-)))

    Oba moje samochody to sedany a nie hatchbacki.

    > a w samochodach bardzo czesto stosuje sie sterowanie od strony masy a nie plusa.

    Nie rozumiem - czy możesz to przybliżyć?

  • 16. Data: 2017-08-04 20:57:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Co Wy na to:
    >
    > http://roadcampro.familysafetysupply.com
    > ---
    > Lusterko drga

    No to niedobrze.

    A kamera nie ma stabilizacji obrazu?

  • 18. Data: 2017-08-04 21:03:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 20:37, Pszemol pisze:
    > Tu oferują dwa komplety (do 2 samochodów) za $130.

    Czyli chińszczyzna kosztuje podobnie na całym świecie :-)

  • 19. Data: 2017-08-04 21:52:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 20:42, Pszemol pisze:
    [...]

    > No piszesz "Zestaw calowy" podczas gdy masz czarno na białym zestaw opisany
    > jako metryczny, z nasadkami o różnych profilach przekroju o rozmiarach od
    > 22 do 29mm.

    Taa i 3 wymiary: 22, 27, i 29 dla siedmiu różnych kluczy :D:D:D

    Pojebie drogi, pod napisem "zestaw calowy" jest tabelka i podane że w
    skład tego zestawu wchodzą klucze calowe NASADOWE i srednica wewnętrzna
    podana jest w calach, przeliczona obok na mm. Przykład 1/2'' to 12,7mm:)
    a 22 do 29 to srednica ZEWNĘTRZNA (łeb) tych kluczy, drogi pojebie :D
    Masz kurwa obrazek w tej tabelce i obok podane wymiary ale ty nawet
    pisma obrazkowego nie rozkminiasz :D

    Uważasz że zapis:

    1/2''(12,7mm) X 29mm tyczy się klucza metrycznego? Czuję płaskość
    Twojego umysłu :D

    Możesz tylko wypierdalać, bo już wiekszego debila z siebie nie zrobisz :D

    Chociaż mogę się w tym przypadku mylić :D
    --
    LordBluzg(R)

  • 20. Data: 2017-08-04 22:19:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2017-08-04 o 20:42, Pszemol pisze:
    > [...]
    >
    > Taa i 3 wymiary: 22, 27, i 29 dla siedmiu różnych kluczy :D:D:D

    Nie wiem co Cie cieszy - chyba własne niezorientowanie.

    Owszem, w zestawie jest kilka nasadek 22mm o różnych profilach. Co Cię tak
    dziwi?

> [...]
    > pisma obrazkowego nie rozkminiasz :D
    >
    > Uważasz że zapis:
    >
    > 1/2''(12,7mm) X 29mm tyczy się klucza metrycznego? Czuję płaskość

    No oczywiście że tak.
    Cały czas mylisz wielkość uchwytu do grzechotki (1/2" lub 12.5mm) z
    rozmiarem metrycznego klucza (29mm).

    Na ten błąd właśnie Ci zwracam uwagę.

    > Możesz tylko wypierdalać, bo już wiekszego debila z siebie nie zrobisz :D
    >
    > Chociaż mogę się w tym przypadku mylić :D

    Zabawny jesteś, gościu. Wszystkie nasadki jakie masz w domu, czy to
    metryczne czy calowe, pasują do TES SAMEJ grzechotki 1/4", lub 3/8" lub te
    większe do 1/2".