  • 1. Data: 2014-01-13 11:30:10
    Temat: kamera samochodowa za 200 zł
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam. Ma ktoś rozeznanie jaką najlepszą kamerę można kupić w cenie 200 zł ?
    Jedynym ważnym parametrem jest jakość obrazu.

    Mam eeyelog EHD-65 i zastanawiam się czy to jest: najgorszy szmelc, średni
    szmelc, szmelc, umiarkowany szmelc. Porównywał ktoś z innymi kamerami do 300
    zł ?

  • 2. Data: 2014-01-13 12:14:21
    Temat: Re: kamera samochodowa za 200 zł
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 11:30:10 UTC+1 użytkownik chochlik_drukarski
    napisał:
    > Witam. Ma kto� rozeznanie jak� najlepsz� kamer� mo�na kupi� w cenie 200
    zďż˝ ?

    > Jedynym wa�nym parametrem jest jako�� obrazu.
    >

    > Mam eeyelog EHD-65 i zastanawiam si� czy to jest: najgorszy szmelc, �redni
    >
    > szmelc, szmelc, umiarkowany szmelc. Por�wnywa� kto� z innymi kamerami do 300
    >
    > zďż˝ ?

    A możesz jakoś umotywować dlaczego obraz ma być zajebisty, porównywalny z kamerami
    Arri albo RED. Włosy tirówkom chcesz liczyć czy co. Chcesz nienaganny obraz to GoPro
    III.

  • 3. Data: 2014-01-13 12:16:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-13 11:30, chochlik_drukarski wrote:
> [...]
    >
    > Mam eeyelog EHD-65 i zastanawiam się czy to jest: najgorszy szmelc,
    > średni szmelc, szmelc, umiarkowany szmelc. Porównywał ktoś z innymi

    poczytaj,

    polecam pierwsza z gory (klon G1W widzialem na alledrogo < 200pln - choc
    nie pisza, ze to dokladnie to, ale parametry i wyglad ma identyczne).
    Mobius rowniez jest warty uwagi - rowniez jako mala sportowa kamerka.

    IMHO jedne z najlepszych testow - rowniez w/w kamerek znajdziesz tu
    http://www.techmoan.com/index/

  • 4. Data: 2014-01-13 12:17:43
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-13 11:30, chochlik_drukarski wrote:
> [...]
    >
    > Mam eeyelog EHD-65 i zastanawiam się czy to jest: najgorszy szmelc,
    > średni szmelc, szmelc, umiarkowany szmelc. Porównywał ktoś z innymi

    poczytaj,
    http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/

  • 5. Data: 2014-01-13 14:22:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 03:14:21 -0800 (PST), k...@g...com

    > Chcesz nienaganny obraz to GoPro III.

    Po pierwsze te kamery od zawsze dopieprzają kontrast i nasycenie aż
    trzeszczy -- dlatego obraz wygląda na "nienaganny" -- taki chłyt
    martekingowy dla ludzi którzy myślą okiem a nie rozumem.

    Teraz przenieś tę kamerę na ulicę, zwłaszcza w nocy -- wyjdzie pasztet --
    nie spełni w ogóle zadania, bo tablice nie będą czytelne. Pomijam już
    kosmicznie szeroki kąt, który na czytelność takich "szczegółów" jak tablice
    rejestracyjne nie wpływa zbyt pozytywnie.

    http://youtu.be/ozaqlnhxhd4?t=3m50s

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-01-13 14:28:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 12:17:43 +0100, AL

    > polecam pierwsza z gory

    Ale po co ma wymieniać eeyeloga, który ma lepsze parametry?
    Eeyelog EHD-65 ma na prawdę dobry obraz -- wiem, bo też go mam. :P

    W tej statystyce jest starszy model HDW-100, ale EHD-65 to jest prawie to
    samo, tylko ma jeszcze nieco bardziej dopracowany soft, zmienione
    mocowanie, dodany GPS. Jak widać, "setka" dostała dobre oceny nagrań
    dziennych i nocnych. To co polecasz, strasznie kaleczy w nocy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2014-01-13 14:40:01
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

> [...]
    > mocowanie, dodany GPS. Jak widać, "setka" dostała dobre oceny nagrań
    > dziennych i nocnych. To co polecasz, strasznie kaleczy w nocy.

    Podeślesz jakiś filmik ? Najlepiej taki w marnych warunkach.

    Skoro ona jest taka dobra to mam jedną na sprzedaż. Wyjęta z pudełka
    po to żeby sobie na nią popatrzeć. Nigdy nie włączana. 160 zł.

  • 8. Data: 2014-01-13 15:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > Mobius rowniez jest warty uwagi - rowniez jako mala sportowa kamerka.

    Gdzie mozna kupic tego mobiusa?
    wiesz moze jak wygląda obraz na sniegu?

  • 9. Data: 2014-01-13 15:05:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 14:40:01 +0100, chochlik_drukarski

    > Podeślesz jakiś filmik ? Najlepiej taki w marnych warunkach.

    Tak trudno wklepać na YT?
    http://www.youtube.com/watch?v=VbGo3sCDgEE

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-01-13 15:08:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jan 2014 14:40:01 +0100, chochlik_drukarski

    > Skoro ona jest taka dobra to mam jedną na sprzedaż. Wyjęta z pudełka
    > po to żeby sobie na nią popatrzeć. Nigdy nie włączana. 160 zł.

    Tylko ta cena trochę jakaś przewalona, bo ten model kosztuje u producenta
    prawie $100. Może już chińczyk podrobił chińczyka... heheh

    --
    Pozdor Myjk