  • 1. Data: 2014-01-10 22:06:48
    Temat: Czy da się wyrejestrować tymczasowo auto ?
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    Mam samochód sprawny osobowy a miarę nowy, a chcę np. wyjechać z PL na 2
    lata, a po powrocie znów nim jechać. Czy mogę go tymczasowo
    wyrejestrować, tak żeby nie trzeba płacić OC ani badań technicznych ????

  • 2. Data: 2014-01-10 22:09:12
    Temat: Re: Czy da się wyrejestrować tymczasowo auto ?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Łukkasz" <f...@w...pl> wrote in message news:lapnd2$cb7$1@news.task.gda.pl...
    > Mam samochód sprawny osobowy a miarę nowy, a chcę np. wyjechać z PL na 2 lata,
    > a po powrocie znów nim jechać. Czy mogę go tymczasowo wyrejestrować, tak żeby
    > nie trzeba płacić OC ani badań technicznych ????

    nie

  • 3. Data: 2014-01-10 22:49:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-10 22:06, Użytkownik Łukkasz napisał:
    > Mam samochód sprawny osobowy a miarę nowy, a chcę np. wyjechać z PL na 2
    > lata, a po powrocie znów nim jechać. Czy mogę go tymczasowo
    > wyrejestrować, tak żeby nie trzeba płacić OC ani badań technicznych ????

    Nie można wyrejestrować nie sprzedając lub złomując.
    Skoro nie jeździ to badań robić nie musisz.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-01-10 22:51:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 22:09:12 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:

    > nie

    badan mozna nie robic ;)

    chyba bardziej oplaca sie sprzedac, a po powrocie kupic...

    WS

  • 5. Data: 2014-01-10 23:11:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Nie można wyrejestrować nie sprzedając lub złomując.
    > Skoro nie jeździ to badań robić nie musisz.

    Bez przesady.
    OC to nie sa znowu jakies wielkie kwoty.

  • 6. Data: 2014-01-10 23:20:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > OC to nie sa znowu jakies wielkie kwoty.

    dla młodego bez zniżek, chyba ze 2 tyś co?

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-01-10 23:55:52
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    W dniu 2014-01-10 23:11, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Bez przesady.
    > OC to nie sa znowu jakies wielkie kwoty.

    Dzięki za info, ale przy okazji mam 2 refleksje:
    - OC powinno być przypisane do kierowcy nie auta. Wtedy jakbym miał 2
    auta (nowe i stare zapasowe jakby to się np. zepsuła czy ukradli) to
    płaciłbym tylko 1 OC.
    - Nie muszę robić badań, tylko że jak potem po 2 latach pojadę na przegląd..

  • 8. Data: 2014-01-11 00:07:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 10 Jan 2014 23:55:52 +0100, Łukkasz napisał(a):

    > Dzięki za info, ale przy okazji mam 2 refleksje:
    > - OC powinno być przypisane do kierowcy nie auta.

    Trudniej by było to egzekwować, no chyba że tak jak trzeba dziś płacić OC
    za niejeżdżący samochód, tak fani obowiązkowego ubezpieczenia wszystkich od
    wszystkich z radością przyklasną temu żeby każdy posiadacz PJ się musiał
    obowiązkowo ubezpieczać :)

    Można wersję pośrednią - dowodem ubezpieczenia mogłyby być tablice
    rejestracyjne, które możesz sobie potem dowolnie przekładać między
    samochodami.

    Wtedy jak wyjeżdżasz, to rezygnujesz z OC, oddajesz tablice, a auta sobie
    stoją spokojnie w garażu i czekają aż wrócisz.

  • 9. Data: 2014-01-11 01:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Łukkasz f...@w...pl ...

> [...]
    > - OC powinno być przypisane do kierowcy nie auta. Wtedy jakbym miał 2
    > auta (nowe i stare zapasowe jakby to się np. zepsuła czy ukradli) to

    A jak mamy jedno na dwóch to...
    Kazdemu inaczej wygodnie...
    Zdecydowanie powinna być mozliwość wyrejestrowania auta na okolicznośc jak
    wyżej ale o tym juz tyle razy dyskutowalismy...

    > - Nie muszę robić badań, tylko że jak potem po 2 latach pojadę na
    > przegląd..

    To co?
    To sprawdzą stan i podbiją jeżeli wszystko będzie ok.
    Wazniejsze, ze dla auta to bardzo nie dobrze, jak 2 lata stoi.
    Dobrze, zeby sie ktos przejechał nim raz na jakis czas.

  • 10. Data: 2014-01-11 01:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > dla młodego bez zniżek, chyba ze 2 tyś co?

    To zrobic wspolwłasnosc z jakims starym ze 100% znizkami.
    Robota żadna, a zysk ogromny.