  • 1. Data: 2002-04-10 22:24:36
    Temat: kanciarstwo na 2250 PLN
    Od: "Eto" <s...@i...pl>

    czy ktos moze pomoc w jak najbardziej precyzyjnym namierzeniu pacjenta
    posiadajacego konto

    a...@p...onet.pl

    zostalem jak to sie potocznie mowi nabity w butelke na 2250 PLN zamiast 3
    Athlonow dostalem 3 simy o wartosci 30 pln

    dal ogloszenie 4 kwietnia

    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.ogloszenia.sprzedam
    Subject: Athlon XP 2000+ NOWOSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OKAZJA
    Date: Thu, 4 Apr 2002 23:57:39 +0200

    Pawel
    Poznan

  • 2. Data: 2002-04-11 06:38:41
    Temat: Re: kanciarstwo na 2250 PLN
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > zostalem jak to sie potocznie mowi nabity w butelke na 2250 PLN zamiast 3
    > Athlonow dostalem 3 simy o wartosci 30 pln

    Moze to dodatkowy cache do Athlona ? a procki dojdą :-)
    A powaznie, pieniadze jak wplacales ?
    przeciez powinienes miec adres goscia, albo konto.
    Na taka kwote to juz kazdy prokurator sie tym zajmie
    Red

  • 3. Data: 2002-04-11 12:45:41
    Od: "Christo" <c...@W...pf.pl>

    Użytkownik "Eto" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czy ktos moze pomoc w jak najbardziej precyzyjnym namierzeniu pacjenta
    > posiadajacego konto
    >
    > a...@p...onet.pl

    Witam

    Po IP widac, ze nadawal z kafeji w Krakowie. Mysle, ze namierzenie oszusta
    nie bedzi trudne. Przeciez wlasciciel kafeji powinien miec jakies logi na
    serwerze, a po za tym byc moze jakies zapiski w zeszycie osob
    korzystajacych. Jesli rozmowa nie poskutkuje postrasz doniesieniem do
    prokuratury za udostepnienie miejsca do popelnienia przestepstwa (zawsze
    warto sprobowac). Skontaktuj sie z wlascicielem/administratorem kafejki:

    IP: 217.97.220.12
    Sebastian Stanowski
    address: Klub Internetowy TomNet
    address: os. Willowe 29
    address: Krakow 31-902
    address: Poland
    phone: +48 12 6421277
    fax-no: +48 12 6421277
    e-mail: w...@t...krakow.pl

    Pozdrawiam,
    Christo, Gdynia

  • 4. Data: 2002-04-11 12:46:50
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Eto <s...@i...pl> wrote:

    wygląda, ze to jakaś kawiarenka; z tej strony więc chyba nie
    dojdziesz...

    a.

  • 5. Data: 2002-04-11 17:47:18
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Eto pisze:
    >czy ktos moze pomoc w jak najbardziej precyzyjnym namierzeniu pacjenta
    >posiadajacego konto

    Info ze strony Komendy Głównej Policji (www.kgp.gov.pl):

    Informacje o wszelkich przestępstwach komputerowych, także tych w sieci
    internetowej, prosimy
    przesyłać do specjalnego zespołu w Komendzie Głównej Policji:

    h...@k...waw.pl

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2002-04-11 22:04:17
    Od: "Eto" <s...@i...pl>

    dzieki za okazana pomoc

    choc skoro to kafeja to jedynym punktem styku jest konto bankowe w Citibanku
    a zeby tam sie dostac to nawet dobry prokurator
    potrzebuje ponoc 3 miesiace tak twierdzi policja

    kafejka zapewnia praktycznie 100% anonimowsoc sam bylem kilka razy grywac w
    CT i nigdy nikt nie pytał mnie o dane

    dalsze moje ustalenia paradoksalnie wskazuja na to ,ze lepiej dla mnie jest
    aby sprawa byla jak najszybciej umorzona poniewaz

    w takiej sytuacji poczta odda mi kase za 2-3 mce a jak sie sprawa mocno
    rozpedzi to moze i nawet rok minac :)

    zadzwonie jednak do wskazanej kafejki i zapytam o pomoc tego sieciowego
    policjanta

    thx

    Pawel
    Poznan

  • 7. Data: 2002-04-11 22:04:35
    Od: "Eto" <s...@i...pl>

    "Red" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > A powaznie, pieniadze jak wplacales ?
    > przeciez powinienes miec adres goscia, albo konto.
    > Na taka kwote to juz kazdy prokurator sie tym zajmie

    placilem u listonosza pobranie bylo na konto a nie na adres domowy zatem ten
    na paczce jest najprawdopodobniej falszywy
    po fakcie na poczcie zablokowali przelew i gosc nic nie dostanie

    Pawel

  • 8. Data: 2002-04-11 22:05:09
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Eto, napisał(a):

> [...]
    >
    > zostalem jak to sie potocznie mowi nabity w butelke na 2250 PLN zamiast 3
    > Athlonow dostalem 3 simy o wartosci 30 pln

    Jest pewna niewielka szansa ze gostek sie pomylil przy wysylce - ktos sie
    ucieszy :-) - zanim wytoczysz grubszy kaliber w postaci prokuratury to
    sugeruje abys sie z nim skontaktowal.

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    There's so much comedy on television. Does that cause comedy in the
    streets?

  • 9. Data: 2002-04-12 04:25:52
    Od: Wojciech Gdela <e...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002 22:04:35 +0000 (UTC), "Eto" <s...@i...pl>
    wrote:

    >po fakcie na poczcie zablokowali przelew i gosc nic nie dostanie

    Takie pytanko, bo sam czesto kupuje na aukcjach internetowych, itp.:
    jak wygladalo zablokowanie przelewu, musiales cos udowadniac,
    pokazywac, nie bylo zadnych problemow?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Gdela <e...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2002-04-12 14:00:38
    Od: "jackmack" <j...@p...com>

> [...]
    >
    > zostalem jak to sie potocznie mowi nabity w butelke na 2250 PLN zamiast 3
    > Athlonow dostalem 3 simy o wartosci 30 pln

    Lec natychmiast na policje. Zajmuja sie tym sprawnie i przewaznie takich
    oszustow znajduja blyskawicznie.

    pozdrawiam

    jackmack