  • 1. Data: 2012-01-24 09:11:15
    Temat: karta TNK w dekoderze/nCAM NNK
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy karta TNK SD w dekoderze NNK lub w module nCAM bedzie dzialac?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-01-24 11:17:22
    Temat: Re: karta TNK w dekoderze/nCAM NNK
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-01-24 10:11, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy karta TNK SD w dekoderze NNK lub w module nCAM bedzie dzialac?

    co to za dekoder NNK? nie na kartę?
    karta działa z każdym dekoderem z modułem systemowym/sprzętowym
    conax czyli z ww tak samo powinno.
    sporo dekoderów po zmianie softu na alternatywny pracuje
    jako wielosystemowe.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2012-01-24 16:21:27
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    > W dniu 2012-01-24 10:11, a...@p...pl pisze:
    > co to za dekoder NNK? nie na kartę?
    N na kartę - alternatywa "wypierająca" TnK/TnK-HD
    > karta działa z każdym dekoderem z modułem systemowym/sprzętowym
    > conax czyli z ww tak samo powinno.
    > sporo dekoderów po zmianie softu na alternatywny pracuje
    > jako wielosystemowe.
    Oj nie, hipotetycznie zadziałają "nieparowane"kanały a i w to wątpię

  • 4. Data: 2012-01-24 16:34:07
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-24 10:11, a...@p...pl pisze:

    > czy karta TNK SD w dekoderze NNK lub w module nCAM bedzie dzialac?

    Nie.

  • 5. Data: 2012-01-24 18:54:43
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-24 17:34, crazy pisze:

    > Nie.

    A to niby dlaczego nie? U mnie jakoś dziala bez problemu.

  • 6. Data: 2012-01-24 20:33:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 24.01.2012 17:21, sat_diver pisze:
    > N na kartę - alternatywa "wypierająca" TnK/TnK-HD
    > Oj nie, hipotetycznie zadziałają "nieparowane"kanały a i w to wątpię

    przecież pyta o tnk sd - tu nie ma parowania

  • 7. Data: 2012-01-25 09:06:20
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 24 Jan 2012 19:54:43 +0100, Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    >A to niby dlaczego nie? U mnie jakoś dziala bez problemu.

    w dekoderze NNK czy module nCAM ?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2012-01-25 10:28:17