  • 1. Data: 2011-08-18 14:46:23
    Temat: Polskie znaki w EPG
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    Jaki zestaw znaków używany jest w EPG w DVB-T, odbieram II multiplex ze
    św. Krzyża (Polsat,TVN...) i nie mam polskich znaków? Mój tuner
    pozwala zmienić czcionkę systemową tylko nie wiem jaką podstawić.
    --
    wq

  • 2. Data: 2011-09-03 20:24:47
    Temat: Re: Polskie znaki w EPG
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-18 16:46, Mailkontent pisze:
    > Jaki zestaw znaków używany jest w EPG w DVB-T, odbieram II multiplex ze
    > św. Krzyża (Polsat,TVN...) i nie mam polskich znaków? Mój tuner pozwala
    > zmienić czcionkę systemową tylko nie wiem jaką podstawić.
    Pewnie z polskimi znakami w EPG tylko ja mam problem, rozwiązałem go
    modyfikując zestaw znaków. Polegało to na skopiowaniu polskich znaków z
    1250 Latin 2 do 1252 Latin 1.

    --
    wq