  • 1. Data: 2018-06-27 15:06:29
    Temat: klawiatura membranowa z mechanizmem scissors
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Szukam klawiatury z mechanizmem scissors, znalazłem firmy Gigabyte Force
    K7 https://www.gigabyte.com/pl/Keyboard/FORCE-K7#ov, ale niestety jest
    nie do kupienia.
    Może ktoś widział jakąś z mechanizmem scissors, podświetlaną, płaskimi
    klawiszami, którą można kupić?
    Uprzedzając - nie chcę mechanicznej - za głośna - każda, nawet po
    wygłuszeniu oringami.

  • 2. Data: 2018-06-27 16:22:41
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 15:06:30 UTC+2 użytkownik BQB napisał:
> [...]
    > klawiszami, którą można kupić?
    > Uprzedzając - nie chcę mechanicznej - za głośna - każda, nawet po

    Logitech illuminated?

    pablo

  • 3. Data: 2018-06-27 18:39:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Mam taką już parę lat i nie narzekam (bezdźwiękowa):
    https://www.ceneo.pl/22579205
    Podkładka to mi nie jest potrzebna.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-06-27 19:05:58
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-06-27 o 15:06, BQB pisze:
    > Szukam klawiatury z mechanizmem scissors,

    A w czym taka z nożyczkami jest lepsza, niż bez?