    From: sundayman <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: klej termoprzewodzący
    Date: Sat, 26 May 2012 01:55:30 +0200

    W walce o podgrzewanie LCD (parę postów niżej) postanowiłem
    zrobić sobie "podgrzewacz" z rezystorów drutowych 5W.
    Ot kilka takich połączonych szeregowo, dobranych tak, żeby wydzielało
    się w nich tak 50% ich mocy nominalnej.

    Ale, żeby jakoś ogrzać ten cholerny LCD, muszę dać je w kawałku rurki
    miedzianej, przyklejonej do metalowej ramki wyświetlacza.
    Pod nim, patrząc od spodu. Mam nadzieję że jakoś się to ciepło rozejdzie...

    No ale muszę tą rurkę jakoś przykleić, czyli potrzebny klej
    termoprzewodzący metal-metal. Jednocześnie dość mocny, żeby mi ta rurka
    nie odpadła.

    Dobrze by było też, żeby nie w cenie srebra zmieszanego ze złotem....

    Wiecie coś o czymś się nadającym ?