  • 141. Data: 2009-12-28 16:37:22
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-28 13:40, Marek Dyjor wrote:

    > ale wiesz ile można kanałów w to cudo wsadzić? tak w porywach 3 do 4 ...

    Nie byłbym taki pewien. W pogardzaną przez Ciebie instalację zbiorczą w
    pierwszej połowie lat '90 wstawiliśmy wszystkie naziemne z PKiN (ich
    chyba warszawskiego było wtedy 6 czy 7), oraz najpierw 8, a potem 24
    kanały TVSAT. Dodam tylko, że blok, w którym odbywały się te
    eksperymenty, stoi ok. 1000 m od PKiN, w koszmarnych zakłóceniach.

    > kable były marne, a wystarczyło że kowalski pogrzebał przy swoim
    > gniazdku abonenckim i już sie pierniczyło w całym pionie.

    Kowalskiemu (temu z parteru :-) za grzebanie w gniazdkach dawało się po
    łapach, a kable były całkiem całkiem, prowadzone w rurkach, więc
    ewentualna wymiana była bezproblemowa.

  • 142. Data: 2009-12-28 16:41:34
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > Pokaż mi te tanie tunery DVB-T MPEG-4 (H.264)

    Poszukaj sobie choćby na allegro - HINT: USB, bez problemu powinieneś
    znaleźć kupę tego między 50 a 100 zł.
    A stacjonarne już od 250 zł.
    Porównywalnych tunerów satelitarnych (mpeg-4 dvb-s2) w tej cenie nie masz
    szans dostać.<<

    Odpowiadasz Tomy M, czy ogólnie? Pisze ktoś do ciebie "Pokaż mi", a ty
    odpowiadasz "Poszukaj sobie..." to chyba nie trzeba być alfą i omegą, by
    zrozumieć, że odpowiadasz Tomy M. A później piszesz, że nie jemu
    odpowiadasz. Czasami się zapędzasz kolego... a starasz się wyjść na znawcę
    tematu, sposobu czytania i pisania itp. i sam wpadasz w kozi róg ;)

  • 143. Data: 2009-12-28 18:10:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > A do kogo to napisałeś?:

    > Odpowiadasz Tomy M, czy ogólnie?

    A co ma wspólnego pisanie coś w komuś w odpowiedzi, z pisaniem o nim?
    Jeśli nie rozumiesz tak prostych zależności, to może daj sobie luz z
    pisaniem na grupy?

    > odpowiadasz Tomy M. A później piszesz, że nie jemu odpowiadasz.

    Bzdura.
    I każdy po kilku klasach podstawówki to wie.
    Skończ je najpierw, zanim znowu coś równie mądrego napiszesz.

  • 144. Data: 2009-12-29 08:50:42
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

> [...]
    >
    > Bzdura.
    > I każdy po kilku klasach podstawówki to wie.
    > Skończ je najpierw, zanim znowu coś równie mądrego napiszesz.
    Wyjeżdżasz do mnie osobiście. Sam przeczytaj coś nabazgrolił, bo to się
    wogóle kupy nie trzyma.
    Znudziły mi sie twoje odpowiedzi, bo wszystkich uważasz za matołów bez
    szkoły, a sam jesteś bez skazy.
    Niech ci się nadal tak wydaje.
    PLONK

  • 145. Data: 2009-12-29 10:30:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wyjeżdżasz do mnie osobiście.

    LOL
    To Ty wyjechałeś ze swoimi pierdołami do mnie, do tego z dowodami w postaci
    słów, których znaczenia nie zrozumiałeś.
    W takim przypadku mówi się przepraszam i pogłębia się edukację, żeby to się
    nie powtarzało, zamiast pluć się dalej.