  • 11. Data: 2015-03-17 20:45:37
    Temat: Re: kolejna chińska myśl techniczna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jawi pisze:

    > Ogniwo 18650 to nie jest typowe ogniwo popularnie stosowane przez
    > Kowalskiego do pilota etc.
    > Takich ogniw nie kupuje się po to by włożyć do "radyjka".

    A to przepraszam. Nie zwróciłem na to uwagi, na zdjęciach wyglądało to
    jak zwykły paluszek.

    > Kompletnie mylisz pojęcia, piszesz chyba o aku Ni-Mh - AA. Poza tym,
    > kupując jakiś adapter, nie liczę na ogniwo, wiem, że adapter kupuje.
    > Ogniwa Li-Po 18650 kupuje zupełnie inny klient.

    Że mylę, to już wiadomo. A jaki klient kupuje, tego obaj dobrze nie wiemy.
    W każdym razie nie narzeka zbytnio.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2015-03-17 20:46:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Taaa ... ale kto kupil dziecku tego kroliczka ? :-)

    Człowiek uczy się całe życie, a wciąż głupi. Poza tym ci z Duracela
    mogli dać w promocji. Znam ich, to dranie.

    > Kwestia wyboru - ja sie staram kupowac rzeczy na paluszki.
    > W razie potrzeby latwiej wymienic baterie.
    > Choc ostatnio to coraz trudniejsze ... spisek producentow,
    > teraz wydam nie tylko na aparat, ale i na zapasowy akumulator,
    > dwie ladowarki i powerbank :-)

    Jakoś nie widziałem, żeby robili tablety na paluszki. Ja to w ogóle
    jestem mało bateryjny, bardziej tramwajowy lub trolejbusowy. Ani prąd
    z konserwy, ani net z powietrza nie są dla mnie czymś szczególnie
    wartościowym.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2015-03-17 20:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-03-17 o 19:42, J.F. pisze:

    >zapomniałem o palaczach. Rzeczywiście, może to być tak, kupuje, boi
    >się, że prądu zabraknie to go ciągle ładuje. I jak tu sprawdzić choć
    >orientacyjnie pojemność? ;)

    Ja sie tam nie znam, ale wiekszosc tych e-papierosow to mniejsza jest.
    Tu mamy jakies e-cygaro :-)

    >Kiedyś tylko aku laptopów używały w domach takich ogniw. Świat się
    >zmienia.

    W zasadzie to dziwie sie ze tak pozno.
    Ale producenci dlugo wmawiali ze to nie do uzytku publicznego.
    Ciekawe - z rozwagi (moze sie zapalic), z niecheci, ze zlosliwosci ?

    No i moda na minaturyzacje, a one dosc duze, troche sie kloca rynki.

    J.

  • 14. Data: 2015-03-17 21:59:15
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 20:29, Jawi pisze:

> [...]
    > orientacyjnie pojemność? ;)
    > W sumie to e-papierosy i latarki. Z reszty nie kojarze zastosowania tych
    Zabawki :) jakbyś miał małe dzieci tobyś wiedział:) w samochodach
    zdalnie sterowanych takich trochę droższych są takie akumulatorki, ale
    one tam są wielkości baterii AA czyli znacznie mniejsze od tej 18650.
    Mogą je jeszcze mieć latające zabawki np: helikoptery.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-03-18 21:00:23
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 17.03.2015 o 19:05, J.F. pisze:

    > Co dodatkowo bulwersuje ... to przeciez taka podrobka wymaga pracy i
    > maszyn.
    > A takie ogniwo nie kosztuje az tak wiele. Oplaca im sie tak oszukiwac ?
    > Najwyrazniej oplaca...

    Pewnie mają większy zapas takich i upychaj gdzie się da. Dlatego się
    opłaca. Oby tylko te mniejsze nie miały podobnej konstrukcji;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 16. Data: 2015-03-18 21:09:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Cezary Grądys napisał:

    > Pewnie mają większy zapas takich i upychaj gdzie się da. Dlatego
    > się opłaca. Oby tylko te mniejsze nie miały podobnej konstrukcji;)

    Ale to przecież Chińczycy robią, nie Rosjanie! To ci ostatni mają
    takie tradycje.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2015-03-18 21:26:00
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-03-18 o 21:00, Cezary Grądys pisze:

    > Pewnie mają większy zapas takich i upychaj gdzie się da. Dlatego się
    > opłaca. Oby tylko te mniejsze nie miały podobnej konstrukcji;)
    :))
    jeśli ten chińczyk kupił od innego chińczyka to może tak być :)

  • 18. Data: 2015-03-19 09:38:15
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 18.03.2015 o 21:26, Jawi pisze:

    > :))
    > jeśli ten chińczyk kupił od innego chińczyka to może tak być :)

    I może się okazać, że w środku bateria od zegarka.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 19. Data: 2015-03-19 10:06:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek Grądys napisał:

    > I może się okazać, że w środku bateria od zegarka.

    Baterie od zegarka siedzą 12-woltowych bateriach do pilotów zamków
    samochodowych. Tyle że jest ich tam osiem, i jeśli ktoś akurat
    takich potrzebuje, to taniej kupić tę do pilota, niż pojedynczo.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2015-03-20 23:22:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

> [...]
    > zwraca uwagę, cena mu odpowiada, więc kupuje. Jeśli wszystko się zgadza
    > z deklaracjami producenta, to dlaczego oceniać negatywnie?

    Bo nie zgadza się pojemność z deklaracjami. Bo ładowanie małych
    LiIon/LiPoly prądem jak dla dużych grozi pożarem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan