    From: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: [kolokacja] co lepsze - GTS czy WDC ?
    Date: Mon, 18 Jul 2005 13:39:47 +0200

    Witam,

    Musze wstawic kilka maszyn do .pl, lacze 10-20Mbit.
    Z kolokacji GTS korzystam od dobrych 2-3 lat - jakosc, stabilnosc,
    uptime - wszystko na najwyzszym poziomie. Ale WDC jest
    zdecydowanie tansze. Kiedys WDC mialo swoja renome, nie
    wiem jak teraz ? Czy ktos korzysta z kolokacji u nich ?
    Co sadzicie o ich sieci ?

    Zalezy mi oczywiscie na wysokim uptime i dobrych osiagach
    z TPNETu (co przy ich naprawde atrakcyjnych cenach wydaje
    sie na pierwszy rzut oka niemozliwe do zagwarantowania).

    Samo WDC twierdzi ze nie robia specjalnie duzego oversellingu,
    maja duzo wolnych zasobow etc (byc moze sprzedaja blisko
    kosztow zeby "zapelnic" marnujace sie pasmo i przyciagnac
    klientow) ?

    Martwi tylko 12 miesieczna smycz w postaci cyrografu :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)