  • 1. Data: 2005-07-18 11:39:47
    Temat: [kolokacja] co lepsze - GTS czy WDC ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Witam,

    Musze wstawic kilka maszyn do .pl, lacze 10-20Mbit.
    Z kolokacji GTS korzystam od dobrych 2-3 lat - jakosc, stabilnosc,
    uptime - wszystko na najwyzszym poziomie. Ale WDC jest
    zdecydowanie tansze. Kiedys WDC mialo swoja renome, nie
    wiem jak teraz ? Czy ktos korzysta z kolokacji u nich ?
    Co sadzicie o ich sieci ?

    Zalezy mi oczywiscie na wysokim uptime i dobrych osiagach
    z TPNETu (co przy ich naprawde atrakcyjnych cenach wydaje
    sie na pierwszy rzut oka niemozliwe do zagwarantowania).

    Samo WDC twierdzi ze nie robia specjalnie duzego oversellingu,
    maja duzo wolnych zasobow etc (byc moze sprzedaja blisko
    kosztow zeby "zapelnic" marnujace sie pasmo i przyciagnac
    klientow) ?

    Martwi tylko 12 miesieczna smycz w postaci cyrografu :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 2. Data: 2005-07-20 19:13:21
    Temat: Re: [kolokacja] co lepsze - GTS czy WDC ?
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dbg4dm$s1t$1@atlantis.news.tpi.pl> Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Samo WDC twierdzi ze nie robia specjalnie duzego oversellingu,
    > maja duzo wolnych zasobow etc (byc moze sprzedaja blisko
    > kosztow zeby "zapelnic" marnujace sie pasmo i przyciagnac
    > klientow) ?

    W chwili obecnej samo "pasmo" to najmniejszy z kosztów utrzymania data center,
    zwłaszcza w warszawie.

    TP

  • 3. Data: 2005-07-21 08:45:00
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Tomasz Paszkowski wrote:
    > W chwili obecnej samo "pasmo" to najmniejszy z kosztów utrzymania
    > data center, zwłaszcza w warszawie.

    WDC ma 1Gbit Netii i 1GB WIX.
    Troche mnie martwi brak "swojego" TPNETu, ktos mial doswiadczenia
    z Netia w w-wie ?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 4. Data: 2005-07-21 09:43:14
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Adam Szendzielorz <a...@N...progreso.pEEl> wrote:
> [...]
    > uptime - wszystko na najwyzszym poziomie. Ale WDC jest
    > zdecydowanie tansze. Kiedys WDC mialo swoja renome, nie

    Poproś WDC żeby pozwolili Ci obejrzeć swoje datacenter.

    B.

  • 5. Data: 2005-07-21 20:25:18
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Bronek Kozicki wrote:
    > Poproś WDC żeby pozwolili Ci obejrzeć swoje datacenter.

    Pytalem - zapraszaja do siebie na "wycieczke". Wyslali nawet pare
    fotek - wyglada calkiem OK :) Masz jakies inne info ?
    pozdr.

  • 6. Data: 2005-07-21 20:34:23
    Od: Maciej Wyka <b...@e...com.pl.spam>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 22:25:18 +0200, Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Pytalem - zapraszaja do siebie na "wycieczke". Wyslali nawet pare
    > fotek - wyglada calkiem OK :) Masz jakies inne info ?
    > pozdr.

    WDC to usługa realizowana przez WebCorporation, tą samą firmę która
    posiada serwis www.rubikon.pl
    Możesz udostępnić do wglądu te fotki? ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Wyka

  • 7. Data: 2005-07-21 21:02:10
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Maciej Wyka wrote:
    > WDC to usługa realizowana przez WebCorporation, tą samą firmę która
    > posiada serwis www.rubikon.pl
    > Możesz udostępnić do wglądu te fotki? ;)

    WDC to Warsaw Data Center Sp. z o.o. (www.wdc.pl)
    Nie pomyliles sie ??
    pozdr.

  • 8. Data: 2005-07-21 21:12:32
    Od: Maciej Wyka <b...@e...com.pl.spam>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 23:02:10 +0200, Adam Szendzielorz napisał(a):

    > WDC to Warsaw Data Center Sp. z o.o. (www.wdc.pl)
    > Nie pomyliles sie ??
    > pozdr.

    Nie

    Pozdrawiam,
    Maciej Wyka

  • 9. Data: 2005-07-21 21:38:04
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:
    > WDC to Warsaw Data Center Sp. z o.o. (www.wdc.pl)
    > Nie pomyliles sie ??

    nie pomylił się ;)

    B.

  • 10. Data: 2005-07-21 21:52:09
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Maciej Wyka wrote:
    > Nie

    Faktycznie dopiero teraz widze duze podobienstwa... ;)
    W takim razie mozesz powiedziec skad ten usmieszek do
    fotek ? :-)
    pozdr.