  • 1. Data: 2009-04-14 14:49:29
    Temat: komórka z wifi
    Od: "sov." <s...@g...pl>

    Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski.
    Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!
    sov.

  • 2. Data: 2009-04-14 15:51:21
    Temat: Re: komórka z wifi
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "sov." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski.
    > Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!
    Mam Blackberry 8120 i jestem nawet zadowolony
    juras

  • 3. Data: 2009-04-14 16:08:57
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    sov. pisze:
    > Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie
    > damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy,
    > poradźcie!

    Nokia E51

    Max

  • 4. Data: 2009-04-14 17:55:48
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "sov." <> napisał w wiadomości news:pl...
    > Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski.

    E71 - mam, używam, jestem zadowolony, polecam :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 5. Data: 2009-04-15 17:21:07
    Od: Alpines <a...@p...pl>

    sov. pisze:
    > Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie
    > damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy,
    > poradźcie!
    > sov.
    do jakiej kasy
    ja mam ASUS i nie narzekam

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 6. Data: 2009-04-16 13:18:29
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 19:21:07 +0200, Alpines napisał(a):

    > do jakiej kasy ja mam ASUS i nie narzekam
    Ja mam 'sysćkie tsy' wymienione w wątku (N E51, N E71, A P750 - służbowy,
    prywatny i firmowy ;) ) i na żaden nie narzekam. Z tym, że do dzwonienia to
    najlepsza E51, pomimo że jako jedyna z 3 brandowana przez operatora. Mam z
    nią najmniej problemów, działa.

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2009-04-16 14:48:12
    Od: "malcolm" <p...@p...pl>

> [...]
    > Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!

    HP Ipaq 514

    --
    mal