  • 1. Data: 2004-03-20 11:34:22
    Temat: przegląd cen DSL
    Od: marp <m...@f...egospodarka.pl>

    Myślicie, że ceny ADSL w Polsce są za wysokie? Macie absolutną rację.
    Polecam przegląd cen ADSL na świecie: http://tinyurl.com/2of7u
    Strona jest co prawda po czesku, ale nie powinniście mieć problemu ze
    zrozumieniem. Dla ułatwienia przeliczania 1 złoty to na dzień
    dzisiejszy 7 czeskich koron.

    --
    marp
    marp's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf

  • 2. Data: 2004-03-20 13:40:18
    Temat: Re: przegląd cen DSL
    Od: "Walker" <w...@t...pl>

    Ok tylko porównaj średnie polskie zarobki z zachodniki i zauważysz różnice
    :(

  • 3. Data: 2004-03-20 13:57:14
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@n...skasujto.lam.one.pl>

> [...]
    > Strona jest co prawda po czesku, ale nie powinniście mieć problemu ze
    > zrozumieniem. Dla ułatwienia przeliczania 1 złoty to na dzień

    Dokładnie, cena DSLa 1/256 w większosci krajów europejskich jest CONAJMNIEj
    100zł niższa!!!

    TLZ

  • 4. Data: 2004-03-20 14:38:37
    Temat: Re: przeglšd cen DSL
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia sob, 20 mar 2004 o 12:34 GMT, uzytkownik marp napisał(a):

> [...]
    > Strona jest co prawda po czesku, ale nie powinniście mieć problemu ze
    > zrozumieniem. Dla ułatwienia przeliczania 1 złoty to na dzień

    Czy az tak wysokie przy tak malym nasyceniu jakie mamy w tej chwili w Polsce?

    GB

    Liczba uzytkownikow 1820230 (nasycenie rynku sporo wieksze niz w Polsce)

    BT Broadband Basic limit 1GB=up+down
    koszty:
    miesiecznie 140zl
    podlaczenie 210zl
    modem 350zl

    przekroczenie limitu:
    do 3GB -28zl
    do 6GB -56zl
    powyzej 6GB -84zl

    mozliwosc podlaczenie tylko jednego komputera

    * 1Funt = 7zl

    FR

    Liczba uzytkownikow 3262700 (nasycenie rynku sporo wieksze niz w Polsce)

    koszty:
    Wanadoo 128k bez limitu - 140 zl(umowa na 12 miesiecy)
    Wanadoo 512k bez limitu - 160 zl(umowa na 12 miesiecy)

    modem usb za 4zl (cena w promocji)

    * 1EUR - 4,7zl

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 5. Data: 2004-03-20 17:05:06
    Od: "Yacho" <y...@1...net_wytnij_>

    Użytkownik "gtk@adm" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Polsce?

    > GB
    >
    > Liczba uzytkownikow 1820230 (nasycenie rynku sporo wieksze niz w Polsce)

    tak tylko tyle ze polski emigrant w GD zarabia najmarniej 200L tygodnoiowo
    co daje jakies 1400 zl tygodniowo.... wiec sobie porownaj
    A dialup ? 10L miesiecznie ryczałt.... bez limitow :P

  • 6. Data: 2004-03-20 18:36:49
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > tak tylko tyle ze polski emigrant w GD zarabia najmarniej 200L tygodnoiowo
    > co daje jakies 1400 zl tygodniowo.... wiec sobie porownaj

    nie no, rozwala mnie zawsze takie porównywanie
    ok, a czy taka TPSA płaci za routery, światłowody, cokolwiek proporcjonalnie
    mniej niż taki BT ? A teraz przez nasz ukochany rząd będzie płaciła jeszcze
    więcej.

    > A dialup ? 10L miesiecznie ryczałt.... bez limitow :P

    to akurat jest w polsce za drogie, ale jest to jedna z niewielu rzeczy.

    Marcin

  • 7. Data: 2004-03-20 19:00:41
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:c3i2ma$vev$1@news.polsl.gliwice.pl...
    > nie no, rozwala mnie zawsze takie porównywanie
    > ok, a czy taka TPSA płaci za routery, światłowody, cokolwiek
    proporcjonalnie
    > mniej niż taki BT ?

    tak, pensje pracownikow sa proporcjonalnie mniejsze.

    pzdr.
    Michal

  • 8. Data: 2004-03-20 19:09:03
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Michal Podsiadly <p...@n...grupy.com> napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    > wiadomości news:c3i2ma$vev$1@news.polsl.gliwice.pl...
    > proporcjonalnie
    >
    > tak, pensje pracownikow sa proporcjonalnie mniejsze.

    a jaki procent ceny Junipera M160 stanowi pensja pracownika.... ?
    różnice są oczywisćie, ale niewydaje mi się aby to miało wpływ na koszt
    usługi...

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 9. Data: 2004-03-20 21:14:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > tak, pensje pracownikow sa proporcjonalnie mniejsze.

    czy ja wiem, specjaliści w tpsa wcale tak mało nie zarabiają.
    Pozatem, jak ktoś przytacza pensje w UK, to niech to nie będą tzw lewe
    pieniądze zarobione na budowie na czarno, bez opodatkowania, ichsiejszych
    zusów itd.

    No i pensje pracowników to jest tylko część kosztów jakie firma ponosi więc
    jezeli tak to policzymy to mamy proporcjonalnie taniej.

    Marcin

  • 10. Data: 2004-03-21 21:55:29
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sat, 20 Mar 2004 22:14:18 +0100, "Marcin Kuczera"
    <m...@p...rybnik.pl> wrote:

    >czy ja wiem, specjaliści w tpsa wcale tak mało nie zarabiają.

    Odnosze wrazenie ze specjalisci to w TPSA w ogole nie zarabiaja -
    jesli pominac "specjalistow" od marketingu i liczenia kasy...
    Pozostali albo wymarli smiercia naturalna albo poszukali
    normalniejszego zajecia. Bo specjalisci takiego bajzlu jak TPSA by
    raczej nie zrobili.

    --
    Darek