  • Data: 2002-07-13 14:37:54
    Temat: koncesja?
    Od: "Sławek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... potyczki z urzędami ;-)

    Witam. Polecono mi te grupę - więc zadaję swoje pytanie u Was.
    /niecierpliwych przepraszam jeśli uznają, że pytanie trafiło w złą
    grupę/

    Jestem BARDZO zainteresowany uzyskaniem koncesji na świadczenie usług
    provaiderskich (dostawca usług internetowych) - jak to mogę otrzymać? Do
    kogo się zwrócić? Skąd uzyskać pomoc? Druki.Czy do uzyskania takowej
    koncesji muszę mieć już działający węzeł internetowy, posiadać wykupioną
    usługę? Np. Polpak?
    Jak wygląda sprawa z sieciami radiowymi? Jaka jest LEGALNA/OFICJALNA
    procedura załatwienia koncesji/pozwolenia ?

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Wiem, że być może "zawracam gitarę" ale URTiP milczy jak zaklęty... może
    grupowicze pomogą?

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam

    Sławek "Kamyk" Głaz