  • 1. Data: 2002-04-24 22:01:29
    Temat: koncesja na 2,4 GHz?
    Od: "iwona" <a...@w...pl>

    czy ktos z grupowiczów zna odpowiedz na pytanie - co z czestotliwościami2,4
    GHz, czy jest na to koncesja , ile kosztuje, czy płaci sie za kazde radio
    ( mamy 2 AP) , czy płaci sie też karty bezprzewodowe?
    Dzięki za odpowiedź
    Anisa

  • 2. Data: 2002-04-25 13:31:22
    Temat: Re: koncesja na 2,4 GHz?
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    iwona shared his/her HDD contents:

> [...]
    > czy płaci sie za kazde radio ( mamy 2 AP) , czy płaci sie też
    > karty bezprzewodowe? Dzięki za odpowiedź

    ja sie podepne do pytania + co z cenami w polsce ? :\

    W usa wysylkowo AP(dobry) kosztuje $150 , w polsce jakis szit kosztuje
    1200-1500zl (Action)
    Karta w usa Orinoco gold $90, w polcse szit jakis 600zl :\

    Co sie dzieje ? Nikt tego nie sprowadza z tajwanu ?

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 3. Data: 2002-04-25 13:31:42
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <aa6tq3$qpe$1@news.tpi.pl>, a...@w...pl says...
> [...]
    > GHz, czy jest na to koncesja , ile kosztuje, czy płaci sie za kazde radio
    > ( mamy 2 AP) , czy płaci sie też karty bezprzewodowe?

    W obecnej sytuacji prawnej tak, placi sie za kazdy kanal
    czestotliwosciowy - reguluje to ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŁĄCZNOŚCI z dnia
    27 marca 1998 r. w sprawie wysokości, terminów i sposobu uiszczania
    opłat za używanie częstotliwości. Dz.U.98.42.245 (dla 802.11b to oplata
    rzedu conajmniej kilkunastu tys pln rocznie).

    Faktem jest takze, ze w kontekscie planowanego rozporzadzenia o
    zwolnieniu tego typu urzadzen z potrzeby posiadania pozwolen w chwili
    obecnej sie ich nie wydaje i prawdopodobnie nie bedzie sie wydawac.
    Wiecej szczegolow na http://www.oslink.pl/rozp.html

    Leszek

  • 4. Data: 2002-04-25 17:37:00
    Od: "nandu" <n...@n...krakow.pl>

    > W usa wysylkowo AP(dobry) kosztuje $150 , w polsce jakis szit kosztuje
    > 1200-1500zl (Action)

    AP (dobry) ? co to jest dobry ? bo w Action są PLANET'y ( www.planet.co.tw )
    ale niewiele drożej można kupić lepszą away'ę (czyli za jakieś 900 zł)

    >w polcse szit jakis 600zl :\

    to najdrożej jak widziałem, ja kupowałem ostatnio po 380 zł

    > Co sie dzieje ? Nikt tego nie sprowadza z tajwanu ?

    sprowadza

  • 5. Data: 2002-04-25 17:37:04
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    RusH wrote:

> [...]
    > Karta w usa Orinoco gold $90, w polcse szit jakis 600zl :\
    >
    > Co sie dzieje ? Nikt tego nie sprowadza z tajwanu ?
    Znajomy sprowadza te karty z Tajwanu do Niemiec.
    Ale Tajwan to nie jest Tajwan.
    Wiekszosc tych firm, fabryk na Tajwanie to joint-wenture kapitalowe i
    cene ustala office w Londynie, czy Nowym Jorku.
    Karty Orinoco silver i inne sa na ebaju po 45-50 $.
    Poza tym Orinoco to chyba Lucas, firma ktora zrobila wyprzedaz sprzetu
    i sprzedala produkcja kart innym firmom./

    I beda w tej cenie w Polsce juz w czasie wakacji i po wakacjach.
    Wtedy to zaczyna sie ruch studentow przez Atlantyk i kazdy przywiezie
    pelne kieszenie sprzetu za ktory sobie zwroci podroz samolotem.
    Karty najlatwiej sprzedac, jak i kupic w hurcie , jeszcze taniej niz na
    ebaju.

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-04-26 16:32:33
    Od: Yoss <b...@m...com.pl>

    NTG, ale moze moderator przymknie oko...

    Jacek, napisało Ci sie:
    > Poza tym Orinoco to chyba Lucas, firma ktora zrobila wyprzedaz sprzetu
    > i sprzedala produkcja kart innym firmom./

    Orinoco to nie firma, ale nazwa karty produkowanej przez firme Avaya.
    Avaya to czesc firmy Lucent Technologies, ktora zostala z firmy-matki
    wydzielona i zajela sie sieciami bezprzewodowymi.

    --
    Bartłomiej Butyn aka Yoss
    Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło.

  • 7. Data: 2002-04-26 20:58:54
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    nandu shared his/her HDD contents:

    > AP (dobry) ? co to jest dobry ? bo w Action są PLANET'y (
    > www.planet.co.tw ) ale niewiele drożej można kupić lepszą away'ę
    > (czyli za jakieś 900 zł)

    Planet w Action kosztuje 1200zl netto :\ nie wiem gdzie ty ponizej
    900zl cos widziales

    > to najdrożej jak widziałem, ja kupowałem ostatnio po 380 zł

    gdzie ?

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-04-26 21:00:49
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    Jacek shared his/her HDD contents:

    > Znajomy sprowadza te karty z Tajwanu do Niemiec.
    > Ale Tajwan to nie jest Tajwan.
    > Wiekszosc tych firm, fabryk na Tajwanie to joint-wenture
    > kapitalowe i cene ustala office w Londynie, czy Nowym Jorku.

    Zgadza sie , 80% jest po prostu relabelowana w USA i taka
    Avaya/Planet/HP/Compaq nic sama nie produkuje

    > Karty Orinoco silver i inne sa na ebaju po 45-50 $.

    tak ale w USA i uzywane :) transport to bedzie drugie tyle

    > Poza tym Orinoco to chyba Lucas, firma ktora zrobila wyprzedaz
    > sprzetu i sprzedala produkcja kart innym firmom./

    wiem tylko tyle ze Orinoco to najlepsze z tanich kart usa, a u nas
    jakies pazdziochy planeta po 600zl :\

> [...]
    > przywiezie pelne kieszenie sprzetu za ktory sobie zwroci podroz
    > samolotem. Karty najlatwiej sprzedac, jak i kupic w hurcie ,

    no mam nadzieje , chcialbym sie tym werszcie pobawis ale ceny w Action
    sa praktycznie zaporowwe :(

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2002-04-29 15:11:42
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Yoss <b...@m...com.pl> wrote:
> [...]

    > Avaya to czesc firmy Lucent Technologies, ktora zostala z firmy-matki
    > wydzielona i zajela sie sieciami bezprzewodowymi.

    A caly sprzet i oprogramowanie i tak robi Agare :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki