  • 1. Data: 2015-03-18 17:51:24
    Temat: kondensatory na płycie głównej PC
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    mam szybkie pytanko,
    wymieniłem kondziory na jakiejś starej płycie głównej

    płyta wstaje do piszczenia (więcej nie sprawdzałem)
    ale problem jest inny...

    jak dotykam paluchem do kondziorów które wymieniłem, to one parzą w
    paluch....

    czy to tak ma być, czy coś jest nie tak?

    kondziory z allegro, markowe, czyżby było coś z nimi nie tak?

    ma Ktoś jakieś zdanie?

  • 2. Data: 2015-03-18 18:01:21
    Temat: Re: kondensatory na płycie głównej PC
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    te cewki nawinięte grubym drutem na płycie też są gorące... to tak ma być?
    czy coś spierdzieliłem przy wymianie?

  • 3. Data: 2015-03-18 18:23:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Ministerstwo Propagandy pisze:
    > te cewki nawinięte grubym drutem na płycie też są gorące... to tak ma być?
    > czy coś spierdzieliłem przy wymianie?

    POlej wodą święconą.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2015-03-18 18:30:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    może lepiej się pomodlę do wielkiej komisji... widzę, że na tej grupie też
    opanowała...

  • 5. Data: 2015-03-18 18:31:22
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ciekawe jest to, że mimo, że kondzior jest gorący, płyta chodzi i nic nie
    wybuchło od godziny...

  • 6. Data: 2015-03-18 19:35:09
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/plyta_kon_1.JPG

    tak to wygląda...

  • 7. Data: 2015-03-18 20:05:54
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no do ch...
    dorwałem jakąś starą płytę z oryginalnymi kondziorami - też grzeją się
    bardzo mocno...

    co jest do ch...

    może płyty ze starości już padły?

  • 8. Data: 2015-03-18 20:57:11
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-03-18 o 20:05, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > no do ch...
    > dorwałem jakąś starą płytę z oryginalnymi kondziorami - też grzeją się
    > bardzo mocno...
    >
    > co jest do ch...
    >
    > może płyty ze starości już padły?
    a bo może wydaje ci się, że kondensatory się grzeją, a grzejnikami są
    tranzystory przetwornicy obok tych kondziołkow

  • 9. Data: 2015-03-18 21:12:35
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-03-18 o 17:51, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > jak dotykam paluchem do kondziorów które wymieniłem, to one parzą w
    > paluch....
    Planned obsolescence, ale dla siebie? To dal konsumentów... :)

  • 10. Data: 2015-03-19 11:16:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    tranzystory są ciepłe,
    cewki na fotce i kondziory są gorące...