    From: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: kradzież prądu
    Date: Tue, 2 Feb 2010 11:12:07 +0100

    Witam
    W jaki sposób można namierzyć kradzież prądu? A dokładniej chodzi mi o cos
    takiego. Kolega powiedział że można namierzyć kradzież prądu urządzeniem z
    antenką lub jadąc powoli samochodem z anteną kierunkową. Tak słyszał od
    kogoś że ten ktoś to naocznie widział. Ja uważam że to niemożliwe - pewno
    ktoś pomylił namierzanie radiostacji. Uważam że sie nieda tak namierzyć bez
    wejścia do domu. ewentyulane zsumowanie liczników z jakimś większym (np z
    licznikiem na stacji trafo) da tylko przyblizoną wartość że ktoś np na 10
    domków kradnie. Jestem laikiem w tym temacie i niechodzi mi o to jak kraść i
    nie dać sie złapać. Chodzi mi czy jest to technicznie możliwe za pomoca
    jakiś fal (radiowych czy tez innych) udowodnienie lewego pobory prądu nie
    wchodząc do domu podejrzanego.

    Z poważaniem,

    Robert :