  • 1. Data: 2012-11-21 10:52:13
    Temat: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28f244cab5bff38d
    .html

    według mnie B ma pierwszeństwo
    i liczę że upewnicie mnie w słuszności

    tylko proszę nie piszcie że motocykl

    pozdrawiam

    sorki za date w poprzednim poscie

  • 2. Data: 2012-11-21 11:05:46
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Nov 2012 10:52:13 +0100, Łukasz

    > tylko proszę nie piszcie że motocykl

    Sprawdziłem dwa razy w lusterku i nie widzę motocykla.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-11-21 11:05:53
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Łukasz" <g...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28f244cab5bff38d
> [...]
    A co w tym skomplikowanego? Przecież w tej sytuacji nie ma absolutnie żadnej
    możliwości na inne rozwiazanie niż jedyne możliwe.

  • 4. Data: 2012-11-21 11:15:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    Wednesday, November 21, 2012, 11:05:46 AM, you wrote:

    > Sprawdziłem dwa razy w lusterku i nie widzę motocykla.

    Sprawdź w drugim i trzecim lusterku - tam się dwa motocykle czają. A
    trzeci w martwej strefie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-11-21 11:19:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 21 Nov 2012 11:05:46 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Wed, 21 Nov 2012 10:52:13 +0100, Łukasz

    > Sprawdziłem dwa razy w lusterku i nie widzę motocykla.

    bo juz jest przed Tobą ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-11-21 12:05:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup
    .html
    >A co w tym skomplikowanego? Przecież w tej sytuacji nie ma absolutnie
    >żadnej możliwości na inne rozwiazanie niż jedyne możliwe.

    Ale ktore i dlaczego to juz nie napisales, tak to kazdy potrafi :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-11-21 12:06:11
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    > A co w tym skomplikowanego? Przecież w tej sytuacji nie ma absolutnie
    > żadnej możliwości na inne rozwiazanie niż jedyne możliwe.

    masz racje ale w badanej grupie
    zdania sa podzielone po równo

    jedni argumentują ze a ma pierwszeństwo
    ponieważ znak opuszczasz strefę stoi jako pierwszy

    drudzy ze pierwszy pojedzie b bo a opuszczając strefę
    musi ustąpić wszystkim pierwszeństwa

    gdzie jest prawda?

  • 8. Data: 2012-11-21 12:14:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Nov 2012 12:06:11 +0100, Łukasz <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >jedni argumentują ze a ma pierwszeństwo
    >ponieważ znak opuszczasz strefę stoi jako pierwszy
    >
    >drudzy ze pierwszy pojedzie b bo a opuszczając strefę

    bez informacji o tym, gdzie kończy się strefa zamieszkania trudno
    orzec jednoznacznie.
    Poza tym: jeśli B nie wie, że tam jest strefa, to powinien ustąpić
    pierwszeństwa A.

  • 9. Data: 2012-11-21 12:31:34
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    > bez informacji o tym, gdzie kończy się strefa zamieszkania trudno
    > orzec jednoznacznie.

    znak koniec strefy stoi 10-15 m przed skrzyżowaniem
    w przedstawionej kolejności
    myślę ze odległość niema tu znaczenia bo zawsze znak ten
    stoi przed wjazdem na jakąś drogę skrzyżowanie ale
    mogę sie mylić :)

    > Poza tym: jeśli B nie wie, że tam jest strefa, to powinien ustąpić
    > pierwszeństwa A.

    to w takim razie w przypadku kolizji czyja bedzie wina

  • 10. Data: 2012-11-21 12:52:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Nov 2012 12:31:34 +0100, Łukasz <g...@o...pl> wrote:

    >myślę ze odległość niema tu znaczenia bo zawsze znak ten
    >stoi przed wjazdem na jakąś drogę skrzyżowanie ale
    >mogę sie mylić :)

    IMHO A, gdy minie znak, nie jest już w strefie, więc na skrzyżowaniu
    nie ma mowy o włączaniu się do ruchu.