  • 1. Data: 2010-04-30 04:32:37
    Temat: który z trzech?
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    Proszę Was o pomoc - potrzebuję zakupić telefon komórkowy. Wymagania mam
    takie:
    - ma być z klapką (nie żaden wysuwany itp.)
    - ma móc odtwarzać mp3
    - dość dużo kontaktów możliwych do zapisania
    - możliwość sensownej komunikacji z komputerem
    - bluetooth

    i teraz wymaganie mile widziane:
    - przestawianie profili tymczasowo (większość nokii to ma, a nie wiem jak
    SE)
    - czytanie kto dzwoni - przydatne w samochodzie przy zestawie
    głośnomówiącym - nie trzeba grzebać i szukać aparatu

    Wybrałam potencjalne 3 modele:
    - Nokia 371
    - SE T707
    - nokia 6600 flod.

    O ile nokie pewnie spełniają te wymagania, to najbardziej odpowiada mi ten
    SE - mam obecnie Z610i i sobie bardzo chwalę - zwłaszcza w zakresie
    komunikacji z komputerem.
    Ktoś posiada może ten apatar i jest w stani odpowiedzieć mi, czy spełnia
    moje dodatkowe wymogi?

    A może ktoś poleci mi jakiś inny model (dostępny na allegro albo w jakiejs
    sprzedaży bez abonamentu), który będzie spełniał moje wymagania?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Lepiej jest sto tez otrzeć jak jedną wycisnąć.
    /Aleksander Fredro/