  • 1. Data: 2023-07-24 15:27:53
    Temat: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Hej,

    Szukam i nie mogę znaleźć.

    Potrzebuję gniazda natynkowego (podwójnego) lub listwy prawdopodobnie typu
    A lub B (nie jestem pewien):

    https://www.iqsdirectory.com/articles/power-cord/ele
    ctrical-plugs/plug-types-by-country.jpg

    Mam sporo urządzeń z wtyczkami tego typu, "non-polarized":

    https://www.iqsdirectory.com/articles/power-cord/ele
    ctrical-plugs/polarized-and-non-polarized-type-a-plu
    gs.jpg

    Wtyczka wygląda tak:

    http://arnold.ziffel.one.pl/20230719_145357.jpg

    Urządzenia chodzą spokojnie na 230 V, ale mam już trochę dosyć tych
    gównianych przejściówek. Chcę sobie na desce obok biurka, na której mam
    różne inne gniazda, po prostu założyć gniazdo tego typu (przynajmniej
    podwójne, a najlepiej potrójne lub poczwórne = dwa podwójne).

    Jak tego szukać? Na Allegro nie ma (co raczej zrozumiałe), na AliExpress
    nie mogę znaleźć, a na eBayu nawet nie próbuję, bo cena wysyłki pewnie
    mnie zabije.

    Jest to dostępne gdzieś normalnie w handlu za normalne pieniądze (razem z
    wysyłką)?

    Jak nie ma natynkowego, to może być też dopuszkowe + puszka (nie wiem czy
    oni mają taki standard wymiarów jak u nas, tzn. czy nasza puszka podpasuje
    do ich dopuszkowego gniazda).

    Transformator obniżający do 110 V oczywiście nie jest potrzebny, chodzi o
    samo gniazdo.

    --
    W kinie:
    - Wolicie popcorn słodki czy słony?

  • 2. Data: 2023-07-24 15:39:58
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/07/2023 15:27, Arnold Ziffel wrote:
    > Jak tego szukać?

    Może szukać po "extension cable" np:

    https://www.amazon.com/Surge-Protector-Power-Strip-E
    xtension/dp/B09QC7Y46V/ref=sr_1_5

    https://www.ebay.com/itm/294402567966?hash=item448bc
    2af1e:g:iKEAAOSw~ZNj3IH4

    Przesyłka z amazona/ebay nie jest jakaś straszna.

  • 3. Data: 2023-07-24 15:43:09
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    heby <h...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    2af1e:g:iKEAAOSw~ZNj3I
    > H4
    > Przesyłka z amazona/ebay nie jest jakaś straszna.

    Ale wyższa niż cena urządzenia.

    Ali: https://pl.aliexpress.com/i/4000196507934.html

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2023-07-24 16:32:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Hej,
    >
    > Szukam i nie mogę znaleźć.
    >
    > Potrzebuję gniazda natynkowego (podwójnego) lub listwy prawdopodobnie typu
    > A lub B (nie jestem pewien):

    Coś takiego?

    https://ujeb.se/rrMICI

    https://ujeb.se/rnGkaR

    https://ujeb.se/1Z1157

  • 5. Data: 2023-07-24 17:40:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel szuka i nie może znaleźć:

    > Potrzebuję gniazda natynkowego (podwójnego) lub listwy prawdopodobnie
    > typu A lub B (nie jestem pewien):

    [...]

    > Jest to dostępne gdzieś normalnie w handlu za normalne pieniądze (razem
    > z wysyłką)?

    Co to są "normalne pieniądze"? Jak ja szukam, to znajduję sporo ofert.

    Tu na przykład taka listwa, co jej nawet przerabiać nie trzeba, bo
    ma polską wtyczkę, za to gniazda takie, że wszystko da się wetknąć.
    Do tego jescze USB jako bonus. 62 złote to dużo?

    https://www.empik.com/listwa-zasilajaca-przedluzacz-
    z-ladowarka-5x-ac-1x-usb-c-3x-usb-inny-producent,p13
    44507899,dom-i-ogrod-p

    Jarek

    --
    Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.

  • 6. Data: 2023-07-24 22:08:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 lipca 2023 o 15:30:24 UTC+2 Arnold Ziffel napisał(a):
> [...]
    > do ich dopuszkowego gniazda).
    >
    > Transformator obniżający do 110 V oczywiście nie jest potrzebny, chodzi o

    Wtyczki sobie kup i zamień. Juz się nie doczekam pytania o mozliwosc prania uzywanego
    papieru toaletowego bo była informacja ze zrobili wielokrotnego użytku.

  • 7. Data: 2023-07-24 23:05:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 24 lipca 2023 o 22:08:24 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    uzywanego papieru toaletowego bo była informacja ze zrobili wielokrotnego użytku.

    Zapewne oryginalnie ma zalewane wtyczki.
    Umiesz tak chałupniczo?
    Ja z trojga złego - wymiana całego przewodu po rozkręceniu suszarki, założenie
    wtyczki skręcanej, lutowanie przewodu - wybrałem lutowanie przewodu.
    Działa już wiele lat (a sama suszarka niedługo będzie mieć 20, a zadania heavy duty
    realizuje), jedynie estetykę trochę niszczy dodatkowa izolacja z taśmy, sama
    skurczrurka wyszła mi na oko za cienka - trzeba było dać taśmę pod skurczrurką, ale
    to mądrość, która czeka ze sprawdzeniem na kolejną okazję.

  • 8. Data: 2023-07-24 23:16:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Wtyczki sobie kup i zamień.

    Uwierz mi, że wpadłem na to i odrzuciłem taką możliwość.

    To nie są moje urządzenia, i co jakiś czas dostaję nowe. Taka praca. No i
    wtyczka jest zalana razem z ładowarką, a ładowarka jest specjalistyczna,
    ma konkretne napięcie i konkretną wtyczkę.

    --
    Leci nietoperz przed siebie, a przed nim ściana. JEEEBUDUU! Wpada na
    ścianę i wali się na dół, otrzepuje się i mówi:

  • 9. Data: 2023-07-24 23:16:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 lipca 2023 o 23:06:00 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    skurczrurka wyszła mi na oko za cienka - trzeba było dać taśmę pod skurczrurką, ale
    to mądrość, która czeka ze sprawdzeniem na kolejną okazję.
    Widziałeś kiedys koło?

  • 10. Data: 2023-07-24 23:17:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Coś takiego?
    >
    > https://ujeb.se/rrMICI
    >
    > https://ujeb.se/rnGkaR
    >
    > https://ujeb.se/1Z1157

    Prawie. Te są dopuszkowe.

    --
    Na podwórku rozmawiają 2 koguty:
    - Czy ty z ta kura to chodzisz na poważnie czy tylko dla jaj?