  • 1. Data: 2012-03-27 16:34:06
    Temat: laweciarze
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Miał miejsce wypadek, bardzo mocna mgła, wjechali w rondo rodzice, bus
    przewrocil sie na bok.

    Przyjechała policja gadu gadu, zamowili laweciarza z prywatnego telefonu
    GSM, w miedzyczasie mowią ze to standard przy tym rondzie bleble ble i dali
    tylko 50zł mandat.

    Przyjechali laweciarze, powiedzieli ze zawioza busa do domu ok 40km za darmo
    bo jest mini car assistance wiec trzeba się cieszyć. Spisali cos z polisy
    sobie.

    Auto przyjezdza na podwórko na lawecie, facet mowi 1000zł się należy,
    rodzice mowią ze miało być za darmo, nie mają tyle, facet mowi ze prawie za
    darmo to nie jest za darmo, ze jak nie zaplacą to auto oddaje na parking
    policyjny i zaplaca jeszcze więcej + za parking

    Więc wypłacają im 1000zł. Poprosili rodzice o rachunkek, a oni na to, że
    nie dają bo nie wystawiają nigdy.

    Dowiedziałem się o zajściu, następnego dnia dzwonię do tej firmy pytam ile
    transport kosztuje, mowi facet ze ok 400zł, pytam dlaczego skasowali 1000zł
    zmieszał się, pytam dlaczego nie wystawil rachunek, prosil sms z danymi to
    wystawi.

    Rozmowy rejestrowałem.

    Policjanci ewidentnie mieli układ z laweciarzem. Czy to nie jest przekręt?
    Dodatkowo dzwonie do Alianz Direct, dowiaduję się ze laweciarz jeszcze
    sciąga 150euro za transport
    od Alianz Direct a nam potrącą przy następnym OC.
    Przykroili całkiem nieźle wykorzystując sytuację, do tego kłamali.

    Jednym słowem wydymali biednych wystarszaonych ludzi, czy jest sens drążyć
    temat? Wychodzę z założenia, ze jak ktoś się wydymac da to sam sobie winny,
    ale jak to odpuscic takim draniom.

    Było ich aż trzech, my mamy świadków 4. jest sens ruszać temat? Przecież to
    ewidentny przekręt.

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-03-27 16:43:42
    Temat: Re: laweciarze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AT,

    [...]

    > Było ich aż trzech, my mamy świadków 4. jest sens ruszać temat?

    Temat wyłudzenia 1000PLN - zdecydowanie tak. Ale mocno odradzam
    łączenie tego z policją, bo się sprawa będzie ciągnąć przez wieczność.

    > Przecież to ewidentny przekręt.

    Oczywiście. Trzeba było od razu po haśle 1000PLN wzywać policję ze
    zgłoszeniem wymuszenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-03-27 16:47:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 16:34, AT pisze:
    > Rozmowy rejestrowa?em.
    >
    > Policjanci ewidentnie mieli uk?ad z laweciarzem. Czy to nie jest przekret?
    > Dodatkowo dzwonie do Alianz Direct, dowiaduje sie ze laweciarz jeszcze
    > sci?ga 150euro za transport
    > od Alianz Direct a nam potr?c? przy nastepnym OC.

    Korzystanie z mini car assistance nie powoduje zadnych dodatkowych
    kosztow ani nie likwiduje znizek. Testowane. Nie maja wiec co potracac.
    Limit to 125 euro na zdarzenie. A zeby holownik mogl je wziac to
    musialby byc zamowiony przez centrum alarmowe Mondial Car Assistance -
    22 522 25 22. Na miejscu nic sie nie placi.
    Ktos tu ewidentnie kreci.
    Jak korzystalem z tego mini car assistance to nawet nic nie podpisywalem
    i pokazywalem tylko gosc porobil zdjecia calego zdarzenia.

    http://www.allianzdirect.pl/dokumenty-do-pobrania/ow
    u-mini-car-assistnce-20070810-KOMICA-O02.pdf

    Przeczytaj "Postepowanie w razie wypadku".

  • 4. Data: 2012-03-27 16:51:45
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://www.allianzdirect.pl/dokumenty-do-pobrania/ow
    u-mini-car-assistnce-20070810-KOMICA-O02.pdf

    Policzyli 150euro bo załadowany był to słowa Laweciarza

  • 5. Data: 2012-03-27 22:18:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 27.03.2012 AT <d...@g...pl> napisał/a:

    > Jednym s?owem wydymali biednych wystarszaonych ludzi, czy jest sens dr??yae
    > temat? Wychodze z za?o?enia, ze jak kto? sie wydymac da to sam sobie winny,
    > ale jak to odpuscic takim draniom.
    >
    > By?o ich a? trzech, my mamy ?wiadków 4. jest sens ruszaae temat? Przecie? to
    > ewidentny przekret.

    Legalnie IMO nic nie zdziałasz. No może odwetowo jak powiadomisz
    skarbówkę to coś znajdą. Oczywiście mogę się mylić.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2012-03-27 22:24:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    GeoIP twierdzi, że z opolskiego postujesz. Ciesz się, że nie
    z Łodzi i że pogotowie nie przyjechało, bo byłby pavulonik :D

  • 7. Data: 2012-03-27 22:35:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 22:18:14 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Legalnie IMO nic nie zdziałasz. No może odwetowo jak powiadomisz
    > skarbówkę to coś znajdą. Oczywiście mogę się mylić.

    CBA juz zlikwidowali ?
    Bo jesli im podasz chocby numer komorki lawecierza, to moze temat pociagna.

    J.

  • 8. Data: 2012-03-27 23:04:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 22:35:21 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > CBA juz zlikwidowali ?
    > Bo jesli im podasz chocby numer komorki lawecierza, to moze temat
    > pociagna.

    myslę, że skarbowy jest skuteczniejszy.
    odmowa wydania rachunku to to co oni lubią

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2012-03-27 23:10:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 11:04 PM, masti wrote:

    > myslę, że skarbowy jest skuteczniejszy.
    > odmowa wydania rachunku to to co oni lubią

    Tyle, że taką drogą pieniędzy nie odzyska. Ja bym zadzwonił do nich
    porozmawiać czy oddadzą po dobroci czy może zgłosić to do US/gdzie się
    da. Jak oddadzą to też zgłosić, ze skurwielami się nie interesów nie robi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-03-27 23:16:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 23:10:20 +0200 osobnik zwany AZ wystukał:

> [...]
    > porozmawiać czy oddadzą po dobroci czy może zgłosić to do US/gdzie się
    > da. Jak oddadzą to też zgłosić, ze skurwielami się nie interesów nie

    a to fakt