  • 1. Data: 2009-07-30 21:18:53
    Temat: lcd nad akwarium ?
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów

    mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju:

    TV 32'' wiszący na ścianie ok 170 nad podłoga (od dołu).
    Pod nim akwarium ok 200-250 litrów.

    akwarium kończyło by się na wys. ok 140 cm od podłogi. Oczywiście z pokrywą.

    Pytanie czy opary z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

    --
    Pawełj

  • 2. Data: 2009-07-30 21:52:13
    Temat: Re: lcd nad akwarium ?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek 30 lipiec 2009 23:18, pawelj wyraził następujacą opinię:

    > mam taki pomysł na wystroj mojego pokoju:
    >
    > TV 32'' wiszący na ścianie ok 170 nad podłoga (od dołu).

    Będziesz oglądał TV na stojąco??

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 3. Data: 2009-07-31 04:49:27
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > Pytanie czy opary z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

    A co ty, gotujesz w nim rybki??

  • 4. Data: 2009-07-31 08:28:55
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Będziesz oglądał TV na stojąco??

    Też się zastanawiałem i zapewne ten TV będzie w jakiejś knajpie wisiał stąd
    ta niecodzienna wysokość.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2009-07-31 08:39:40
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Też się zastanawiałem i zapewne ten TV będzie w jakiejś knajpie wisiał
    > stąd ta niecodzienna wysokość.

    przeciez watkotworca napisal

  • 6. Data: 2009-07-31 09:08:22
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > przeciez watkotworca napisal

    Kurde... ślepnę... faktycznie. Pomysł... nienormalny delikatnie mówiąc...
    chociaż leżąc na skórzanym leżaku można TV na wysokości 2m odglądać :-)

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2009-07-31 10:52:53
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> napisał(a):

    >W czwartek 30 lipiec 2009 23:18, pawelj wyraził następujacą opinię:

    >Będziesz oglądał TV na stojąco??

    przeciez moze go pochylic

  • 8. Data: 2009-07-31 10:55:23
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >akwarium kończyło by się na wys. ok 140 cm od podłogi. Oczywiście z pokrywą.
    >
    >Pytanie czy opary z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

    konkretnie nikt ci nie odpowie, bo skad dane...
    zalozyc jednak mozesz, ze zwiekszona wilgotnosc na pewno bedzie miala
    jakis negatywny wplyw na tv... na ile, trudno powiedziec, chocby dlatego,
    ze nei wiadomo, czy akwa ma pokrywe plastikowa, szklana , jak czesto
    je zdejmujesz itp itd
    zbyt duzu tutaj czynnikow, zeby sie konkretnei wypowiedziec

  • 9. Data: 2009-07-31 11:10:40
    Od: " " <w...@g...pl>

    pawelj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam grupowiczów

    > akwarium kończyło by się na wys. ok 140 cm od podłogi. Oczywiście z
    pokrywą.

    > Pytanie czy opary z akwarium nie wpłyną na szybsze zuzycie tv?

    Szybciej zużyją ci się kręgi szyjne...

  • 10. Data: 2009-07-31 11:12:51
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > przeciez moze go pochylic

    I głowę zadrzeć do góry. Ciekawe jak długo tak wytrzyma...

    *piotr'ek*