  • 1. Data: 2009-07-31 21:05:36
    Temat: Jaki tuner do split - cyfra plus
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Witam, może ktoś polecić tuner który sprawdza się z cyfrą plus i spliterem
    rs100? Planuję wydać na to ok. 200-300 zł. Czy przy takich kosztach jest
    realne żeby mieć tuner odbierający kanały HD?

    Maciek

  • 2. Data: 2009-07-31 21:21:29
    Temat: Re: Jaki tuner do split - cyfra plus
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Pablo Puertorican pisze:
> [...]
    > rs100? Planuję wydać na to ok. 200-300 zł. Czy przy takich kosztach jest
    > realne żeby mieć tuner odbierający kanały HD?

    Za 300zl o HD mozesz pomazyc.

    Kup dreamboxa 500 dziala tez bez splitterow !

  • 3. Data: 2009-08-01 15:05:24
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Wygląda na świetny sprzęt, ale niestety nie bangla w HD :(

  • 4. Data: 2009-08-01 18:10:57
    Od: "L" <n...@n...com>

    > realne żeby mieć tuner odbierający kanały HD?

    z kartą kliencką ( wi-fi lub przewod) w czytniku to najlepszy stosunek do
    mozliwości ma za 175zet ferguson fk6900 lub za 250 fk7900 - droższy
    bo czytnik i po HDMi jest 560p

  • 5. Data: 2009-08-01 18:14:12
    Od: "L" <n...@n...com>

    bo takze gniazdo na moduł dostępu -- miało być ;)

  • 6. Data: 2009-08-02 21:09:07
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > z kartą kliencką ( wi-fi lub przewod) w czytniku to najlepszy stosunek do
    > mozliwości ma za 175zet ferguson fk6900 lub za 250 fk7900 - droższy
    > bo czytnik i po HDMi jest 560p

    Dzięki za poradę. Wezmę tego fergusona do sypialni. A polecisz coś żeby
    dawało po hdmi 720P ? Zainwestowaliśmy w dobry TV z full hd.

    pozdrawiam

    M.

  • 7. Data: 2009-08-02 21:25:46
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Pablo Puertorican pisze:

    > Dzięki za poradę. Wezmę tego fergusona do sypialni. A polecisz coś żeby
    > dawało po hdmi 720P ? Zainwestowaliśmy w dobry TV z full hd.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > M.

    Dziecioku jak kupic dowolny tuner z Linuxem na pokladzie i Ethernetem to
    nie potrzebujesz splittera do rozdzielenia sygnalu.

    Kupisz gowno za 175zl to drugie tyle wydasz na splittery i inny badziew.

    Ferguson to shit do tv trwam nie do ogladania cyfry w sharingu

  • 8. Data: 2009-08-03 07:49:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pablo Puertorican pisze:

    > Dzięki za poradę. Wezmę tego fergusona do sypialni. A polecisz coś żeby
    > dawało po hdmi 720P ? Zainwestowaliśmy w dobry TV z full hd.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > M.

    6900 xle współpracuje ze spliterami bezprzewodowymi.
    6600 były sporo lepsze

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 9. Data: 2009-08-03 14:51:26
    Od: "L" <n...@n...com>

    obraz nawet nie full hd z większej odległości i tak do przyjęcia , Ty masz
    miz 2,5m do ekranu - poza tym nasze programy hd , filmy upscalowane - o kant
    d...y rozbić , jakość przekazu zachodnich SD jest porównywalna do tego
    naskiego badziewia z winy nadawcy . Czas szybko leci - to czego szukasz
    zapewne znajdziesz za rok w tych pieniądzach ;) Kilka lat temu , wydawało mi
    się że pana B za nogi chwyciłem kupując hymaxa za 2tys400zł - dew facto jego
    możliwości są żadne w stosunku do wspólczesnych tunerów za czapkę gruszek .

    > Dziecioku
    a tobie co - trumna już z d...y wychodzi ? ;)

    >jak kupic dowolny tuner z Linuxem na pokladzie i Ethernetem to nie
    >potrzebujesz splittera do rozdzielenia sygnalu.
    > Kupisz gowno za 175zl to drugie tyle wydasz na splittery i inny badziew.
    a to routery i skretkę UTP dają za darmo ? komp włączony 24/h też nic nie
    kosztuje ? ...czy przedpiśca gdzieś pisał że szuka dawcy ? a może chce spać
    spokojnie , a nie stresować domowników wałęsającą sie po chacie
    psiarnią..... nie pomyślałeś o tym ? a szkoda ;(

    > Ferguson to shit do tv trwam nie do ogladania cyfry w sharingu
    cycki cię pieką ? mylisz kradzież z legalem - sharing a splitter
    ------------------
    . pawell32 - zrób test tej samej karty wi-fi w 6018/7018 , FXie 6900/7900
    czy FK - ta sama identycznie chodzi . Owszem , jezeli piszesz o przykrym
    doswiadczeniu 2 róznych kart klienckich to lekiem jest upgrade wsadu
    serwerka i klienta niedomagajacego zestawu .

  • 10. Data: 2009-08-03 15:29:05
    Od: games <g...@g...home.pl>

    L pisze:
> [...]
    > doswiadczeniu 2 róznych kart klienckich to lekiem jest upgrade wsadu
    > serwerka i klienta niedomagajacego zestawu .

    Najtanszy splitter na alledrogo kosztuje cos kolo 100zl na 2 tunery,
    wada to potrzeba aktualizacji software i nie dziala z kazdym systemem
    kodowania. DM500 lub klon wydatek 300-350zl I mozesz sobie w domu
    rozdzielic bez splitterow sygnal na 64 tunery poprzez skretke po 30gr za
    metr. Dodatkowa zaleta to mozliwosc odtwarzania filmow z innego tunera
    albo lokalnego komputera.