  • 1. Data: 2015-04-02 10:11:05
    Temat: letnie opony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zdazyliscie zdjac zimowki ?
    A ja dzis zastalem auto biale :-)

    W miescie co prawda cieplo i wiecej wody niz sniegu, ale jakby ktos
    chcial Czechy odwiedzic

    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=217
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.ph
    p?pkamnum=1686

    Caloroczne jednak maja zalety :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-04-02 11:00:47
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zdazyliscie zdjac zimowki ?
    > A ja dzis zastalem auto biale :-)
    >
    > W miescie co prawda cieplo i wiecej wody niz sniegu, ale jakby ktos
> [...]
    Za wczesnie na zmiane.
    W ciagu dnia maks 10-15 stopni, w nocy regularne przymrozki.
    Po co się spieszyc?

  • 3. Data: 2015-04-02 13:33:34
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 10:11:27 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Caloroczne jednak maja zalety :-)

    No ja wlasnie druga zime przejezdzilem na calorocznych i nie mam
    pomyslu co musialoby sie stac, zebym wrocil do dwoch kompletow
    opon :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2015-04-02 14:28:17
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-04-02 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    p?pkamnum=217
    p?pkamnum=1686

    > Za wczesnie na zmiane.

    w tym roku to założyłem zimówki bo miałem w góry jechać, w drugim aucie
    cały czas letnie- ale po głównych drogach jeździ to i problemów nie ma

    > W ciagu dnia maks 10-15 stopni,

    Przy takiej temperaturze to letnie dużo lepiej mi się sprawują

    >w nocy regularne przymrozki.

    na lód to zimowa też nie pomoże...

    > Po co się spieszyc?

    "bo ja panie władzo po prostu lubię zapierdalać" :)

    łukasz

  • 5. Data: 2015-04-02 16:01:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 13:33, Marcin Kiciński pisze:

    > No ja wlasnie druga zime przejezdzilem na calorocznych i nie mam
    > pomyslu co musialoby sie stac, zebym wrocil do dwoch kompletow
> [...]

    Każdy ma inne potrzeby, Ty akurat nie musisz przechodzić ostrych zim
    gdzieś kilka km od cywilizacji. A latem też jeździsz normalnie bez
    nadmiernego upalania.
    U siebie akurat muszę mieć solidną zimówkę z głębokim bieżnikiem a na
    lato dobrze klejącą oponę cy nawet semislick.

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 6. Data: 2015-04-02 16:13:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-02 13:33, Marcin Kiciński wrote:

    > No ja wlasnie druga zime przejezdzilem na calorocznych i nie mam
    > pomyslu co musialoby sie stac, zebym wrocil do dwoch kompletow
    > opon :)

    Ja zmieniłem na całoroczne, z wyższej półki. To co mnie "martwi" to jak
    sprawdzają się latem, bo zimą jak jeżdzisz głównie po mieście i głównych
    drogach to są IMHO lepsze niż zimówki. W kopnym śniegu nie jeżdziłem na
    nich ani razu, a w błocie i deszczu trzymają się lepiej od zimówek.

    Shrek.

  • 7. Data: 2015-04-02 16:19:56
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    Zmieniłem na letnie 3 tygodnie temu,
    jak była ostra wiosna przez kilka dni ponad 10 stopni w dzień :-)
    Na razie nie ma problemów i myślę, że już tak zostanie...

    M.

  • 8. Data: 2015-04-02 16:51:32
    Od: Bolko <s...@g...com>

    A ja jeżdże na zimówkach cały rok

    Tylko że cały rok po Krakowie a i przebiegi dużo poniżej 1000 km

  • 9. Data: 2015-04-02 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Kiciński m...@g...com ...

    > No ja wlasnie druga zime przejezdzilem na calorocznych i nie mam
    > pomyslu co musialoby sie stac, zebym wrocil do dwoch kompletow
    > opon :)

    W moim przypadku: jazda po drogach lolanych + ilosc km.
    Czyli czesto jezdzie po jakis mało uczeszczanych drogach i w razie czego
    zimówka daje mi wieksze poczucie bezpieczesntwa.
    Po drugie moje auto robi sporo km i czy kupie 1 komplet czy 2 to i tak oba
    zjezdze.
    A dodatkowy komplet felg to 200-400zł wiec nie az taki wydatek.

    Natomiast w samochodzie miejskim jak najbardziej całoroczne.

  • 10. Data: 2015-04-02 18:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > A ja jeżdże na zimówkach cały rok
    >
    > Tylko że cały rok po Krakowie a i przebiegi dużo poniżej 1000 km

    To takie bardziej rowerowe dystanse :)