  • 1. Data: 2012-07-20 15:22:43
    Temat: limit kilometrów w samochodzie zastępczym
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Miałem stłuczkę nie ze swojej winy, zgłosiłem oględziny a następnie naprawę
    w autoryzowanym serwisie tej samej marki, warunkiem jaki postawiłem był
    samochód zastępczy. Dzisiaj zaproponowano mi samochód dużo niższej klasy a
    dodatkowo z limitem 100 kilometrów dziennie /z opcją dopłaty za przekroczony
    limit/. Czy takie postępowanie serwisu jest normą? Twierdzą że ze względu na
    wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza
    dopuszczalny limit kilometrów.....

  • 2. Data: 2012-07-21 12:03:23
    Temat: Re: limit kilometrów w samochodzie zastępczym
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Twierdzą że ze względu na wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje
    > im kosztu najmu pojazdu poza dopuszczalny limit kilometrów.....

    Ja miałem podobną sytuację i dostałem samochód bez limitu kilometrów.
    Poinformuj ubezpieczalnię, że bierzesz zastępczy z wypożyczalni, o
    porównywalnej klasie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2012-07-21 15:48:57
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-07-20 15:22, Jarek S. wrote:
> [...]
    > wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza

    To oni Ci fundują tę benzynę czy co?
    Jaki to niby straszny koszt się robi dla nich jeśli jeździsz dużo?
    Amortyzacja auta?
    Na przyszłość trzeba było po prostu pytać jak się decydowałeś na naprawę,
    wtedy miałeś niezłą kartę przetargową jeszcze.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 4. Data: 2012-07-21 21:04:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 15:48:57 +0200, dominik napisał(a):

    > To oni Ci fundują tę benzynę czy co?
    > Jaki to niby straszny koszt się robi dla nich jeśli jeździsz dużo?
    > Amortyzacja auta?

    Amortyzacja jak amortyzacja - dojada do 200kkm i przyjdzie sprzedac auto.
    Lepiej dla nich zeby to bylo po 500 dniach wypozyczenia niz np 200.
    Tego rodzaju limity sie zdarzaja na swiecie ... ale z drugiej strony -
    zaplanowal sobie czlowiek urlop w Portugalii, auto mu zniszczyli, czemu nie
    mialby zastepczym jechac ..

    J.

  • 5. Data: 2012-07-23 08:54:12
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-07-20 15:22, Jarek S. pisze:
> [...]
    > wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza

    Ubezpieczyciel nie może ci odmówić samochodu zastępczego na czas
    naprawy. Poczytaj na stronie Rzecznika Ubezpieczonych.

    Nie ma mowy o ograniczeniu km. Poszukaj w neci jest kilka wypożyczalni,
    które załatwią sobie papiery z ubezpieczycielem i podstawią ci auto pod dom.

    Ariusz

  • 6. Data: 2012-07-23 10:33:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2012 15:22:43 +0200, Jarek S. napisał(a):

> [...]
    > wiek mojego pojazdu ubezpieczyciel nie pokryje im kosztu najmu pojazdu poza

    Dostałeś samochód zastepczy z serwisu (za to że u nich naprawiasz) czy z
    ubezpieczalni ?

    Jeżeli z sewisu to olej ich i powiedz, że wynajmniesz samochód u kogoś
    innego i niech zajmą się tylko naprawą.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]