  • 11. Data: 2015-10-15 09:33:10
    Temat: Re: limity wielkości plików do uploadu
    Od: "szomiz" <k...@c...ten.znajdzie>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f7ad261-4e1f-41e7-8a26-82e3ae43473b@go
    oglegroups.com...

    > Więc jak ktoś napisze: a:\MPEGi\aaa.mpeg.mpg
    > to co pokaże regularne?

    \.mpg$

    Pokaze to co ma pokazac ($ na koncu to gwarantuje). Ogolniej:

    \.\w+$

    wyluska kazde literowo-cyfrowe rozszerzenie (nie bedzie to kazde mozliwe
    roszerzenie, ale tutaj wystarczy).

    sz.

  • 12. Data: 2015-10-15 09:49:28
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 15 października 2015 09:33:10 UTC+2 użytkownik szomiz napisał:
> [...]
    >
    > \.\w+$
    >
    > wyluska kazde literowo-cyfrowe rozszerzenie (nie bedzie to kazde mozliwe

    Ale podaj cały kod wyszukujący rozszerzenie pliku
    Z LISTY ROZSZERZEŃ - cały kod, który da odpowiedź: film/nie film.

    Andrzej.

  • 13. Data: 2015-10-15 20:37:31
    Od: "szomiz" <k...@c...ten.znajdzie>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale podaj cały kod wyszukujący rozszerzenie pliku
    > Z LISTY ROZSZERZEŃ - cały kod, który da odpowiedź: film/nie film.

    I jeszcze frytki do tego?

    Dosc oczywisty switch. Pomijajac, ze osobne inputy (czy wrecz form-y) do
    filmow i obrazkow wydaja sie byc lepszym rozwiazaniem.

    sz.

  • 14. Data: 2015-10-16 08:53:05
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 15 października 2015 20:37:47 UTC+2 użytkownik szomiz napisał:
> [...]
    >
    > Dosc oczywisty switch. Pomijajac, ze osobne inputy (czy wrecz form-y) do
    > filmow i obrazkow wydaja sie byc lepszym rozwiazaniem.

    Dla mnie też switch wydawał się oczywisty ale realizacja już nie.
    Każda inna koncepcja będzie rozwlekła a moja fajna bardzo przejrzysta
    i pozbawiona niespodzianek.

    f=['.avi','mpeg','mpg'];
    zm="a:\pr\aaa.mpg.jpg";

    for(i=0; i<f.length; i++)
    if ( zm.lastIndexOf(f.[i])!=-1 ) break;

    if(i<f.length) console.log("to jest film i=",i,f.[i]); // tu instrukcja z submitem

    Tylko trzy linijki działające jak switch().

    Twoje rozwiązanie na regularnych da, że .jpg to film

    Andrzej.

  • 15. Data: 2015-10-16 19:33:26
    Od: "szomiz" <k...@c...ten.znajdzie>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Każda inna koncepcja będzie rozwlekła a moja fajna bardzo przejrzysta
    > i pozbawiona niespodzianek.

    Z takimi argumentami trudno dyskutowac...

    > Twoje rozwiązanie na regularnych da, że .jpg to film

    Takie

    switch(zm.match(/\.\w+$/)[0]){
    case '.avi': case '.mpeg': case '.mpg':
    alert('film!')
    break;
    }

    nie da. Nie jest rozwlekle, nie a niespodzianek, no i mniej pradu zezre.

    sz.

  • 16. Data: 2015-10-19 10:09:28
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 16 października 2015 19:33:38 UTC+2 użytkownik szomiz napisał:
> [...]
    > break;
    > }
    >
    > nie da. Nie jest rozwlekle, nie a niespodzianek, no i mniej pradu zezre.

    Moje uznanie, jesteś dobry.

    Nie wpadłbym na te case:..case:...

    Andrzej.

  • 17. Data: 2015-10-20 23:48:04
    Od: "szomiz" <k...@c...ten.znajdzie>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie wpadłbym na te case:..case:...

    Nie rob se jaj. To nawet podstawy nie sa.

    sz.

  • 18. Data: 2015-10-21 18:50:00
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 10/20/2015 o 11:48 PM, szomiz pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie rob se jaj. To nawet podstawy nie sa.

    I to nawet "przestarzałe" :-)

    http://toddmotto.com/deprecating-the-switch-statemen
    t-for-object-literals/

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 19. Data: 2015-10-23 09:39:59
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 21 października 2015 18:50:01 UTC+2 użytkownik Cezary Tomczyk napisał:

    > I to nawet "przestarzałe" :-)

> [...]

    Raczej chodziło mi o to, że ja nie piszę kejsów obok siebie
    a jeden pod drugim. Tu jednak w jednej linii fajnie to wygląda.

    Nie lubię hejtu, wolę zadbać o dobre samopoczucie interlokutora
    mój komplement to taki "cmok-nonsens", do którego nie należy
    przykładać większej wagi.

    Dlaczego ludzie lubią się tak niszczyć. Celem hejtu jest właśnie
    zniszczenie przeciwnika, ma się poczuć gorzej. Z ostatnich postów
    wynika, że nie wolno nikomu czegoś nie wiedzieć bo to podstawy.

    A wracając do tematu to mnie chodziło o rozwiązanie bez regularnych.
    Z regularnymi to najprościej i najbardziej zwięźle będzie:

    zm="a:\pr\aaa.mpg.jpg";
    if( /.avi|.mpeg|.mpg\w*$/.test(zm) ) alert('film!'); else alert('!film');

    Ciekawe czy pytający sobie już poradził.

    Andrzej.

  • 20. Data: 2015-10-23 22:51:55
    Od: "szomiz" <k...@c...ten.znajdzie>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dlaczego ludzie lubią się tak niszczyć. Celem hejtu jest właśnie
    > zniszczenie przeciwnika, ma się poczuć gorzej. Z ostatnich postów
    > wynika, że nie wolno nikomu czegoś nie wiedzieć bo to podstawy.

    Ale wolno twierdzic, ze ladne i ladniej sie nie da. A pozniej podwinac ogon,
    a jeszcze pozniej strzelic focha...

    > if( /.avi|.mpeg|.mpg\w*$/.test(zm) ) alert('film!'); else alert('!film');

    Moim zdaniem to nie zadziala.

    sz.