  • 1. Data: 2010-07-21 17:35:32
    Temat: [link] Nie ma jak to dostać lepsze auto od "teściów"
    Od: " Rafał" <r...@g...pl>

    przez przypadek przeczytane w internecie:

    http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/anal
    iza-cen-modelu-bmw-e36/comment-page-1/#comment-7

  • 2. Data: 2010-07-21 17:40:09
    Temat: Re: [link] Nie ma jak to dostać lepsze auto od "teściów"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 15:35:32 +0000 (UTC), Rafał napisał(a):

    > przez przypadek przeczytane w internecie:
    >
    > http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/anal
    iza-cen-modelu-bmw-e36/comment-page-1/#comment-7

    No i prawda, o co chodzi? Miejsca w środku tyle samo, palić będzie o 40%
    mniej, biorąc pod uwagę ile kucy tej bumie już zdechło, to nawet szybsze
    może być. I nawet bezpieczniejsze będzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-21 21:14:18
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 17:40, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > mniej, biorąc pod uwagę ile kucy tej bumie już zdechło, to nawet szybsze
    > może być. I nawet bezpieczniejsze będzie.

    spali trochę mniej a punto brzydkie jak noc do tego za 5 lat punto
    będzie warte mniej niż to bmw.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-21 21:18:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 21:14:18 +0200, Michał napisał(a):

    > spali trochę mniej a punto brzydkie jak noc do tego za 5 lat punto
    > będzie warte mniej niż to bmw.

    Brzydkie jak noc, ale i tak ładniejsze od bumy.
    I nie aż taki wstyd się w tym pokazać jak w bumie.
    A co do wartości za 5 lat - mówisz, że za 5 lat kupka rdzy będzie bardziej
    wartościowa od samochodów, nawet słabych?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-07-21 21:39:27
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Brzydkie jak noc, ale i tak ładniejsze od bumy.
    > I nie aż taki wstyd się w tym pokazać jak w bumie.
    > A co do wartości za 5 lat - mówisz, że za 5 lat kupka rdzy będzie bardziej
    > wartościowa od samochodów, nawet słabych?

    Tylko że Punto 2001 za 5 lat twierdzę że będzie większa kupką rdzy niż
    to BMW.

  • 6. Data: 2010-07-21 21:47:13
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Prawie 30 letnie BMW:

    http://otomoto.pl/bmw-323-coupe-150km-gaz-C14181037.
    html

    do dziś wygląda ładnie

    20 letni Fiat:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C140684
    57

    do dziś wygląda brzydko

  • 7. Data: 2010-07-21 21:51:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 21:39:27 +0200, Michał napisał(a):

    > Tylko że Punto 2001 za 5 lat twierdzę że będzie większa kupką rdzy niż
    > to BMW.

    Twierdzić sobie możesz, na szczęście ocynk na Puncie się tym niespecjalnie
    przejmie, chyba, że auto będzie klepane po kraksach przez
    blacharza-rzeźnika. Za 5 lat będzie miało 14 lat.
    W tym samym roku buma będzie miała 24 lata - jak dożyje. Ocynku na niej już
    nie ma od pewnego czasu i ruda żre aż chrupie. Co zresztą masz wyraźnie
    napisane na tej samej stronie. Za 5 lat zostaną opony (sparciałe) i fotele
    (wytarte i wypierdziane)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-07-21 21:54:42
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > napisane na tej samej stronie. Za 5 lat zostaną opony (sparciałe) i fotele

    To Punto lepiej ocynkowane niż E36? Różnie z tymi ocynkami piszą co
    źródło to inaczej... ale jeszcze dochodzi grubość blach.

  • 9. Data: 2010-07-21 21:57:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 21:47:13 +0200, Michał napisał(a):

    > Prawie 30 letnie BMW:
    > http://otomoto.pl/bmw-323-coupe-150km-gaz-C14181037.
    html
    > do dziś wygląda ładnie

    w którym miejscu?

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C140684
    57
    > do dziś wygląda brzydko

    za piękny nie jest... ale wciąż mniejszy obciach w jeździe niż bumą.
    zwłaszcza taką z pierwszego linka.
    Bo jeszcze taką się można pokazać:
    http://img2.netcarshow.com/BMW-635CSi_1978_1280x960_
    wallpaper_06.jpg

    A oprócz tego jak już porównujesz auta wyglądem, to bądź łaskaw porównywać
    te same klasy, proszę, tu masz Fiata z rocznika i klasy twojej bumy:
    http://img.netcarshow.com/Fiat-Croma_1993_1600x1200_
    wallpaper_01.jpg
    Bije go wyglądem i komfortem nawet nie na głowę - na kilka odległości

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-07-21 21:59:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 21:54:42 +0200, Michał napisał(a):

    > To Punto lepiej ocynkowane niż E36? Różnie z tymi ocynkami piszą co
    > źródło to inaczej... ale jeszcze dochodzi grubość blach.

    Tak, po 14 latach będzie zdecydowanie lepiej niż po 24.
    Wróć, co ja piszę... po 14 będzie ocynkowane. Wciąż. W odróżnieniu od 24
    lat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel