  • 1. Data: 2014-12-14 13:40:44
    Temat: lumia 735, galaxy core lte czy Idol 2 mini s?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Który z trzech telefonów byście wybrali:
    1) Nokia Lumia 735
    2) Samsung galaxy core LTE
    3) Alcatel Idol 2 mini s
    który z powyższych nie ma możliwości użycia lampy błyskowej jako
    latarki? (WindowsPhone nigdy nie miałem, w moim androidzie wrzucam
    ikonkę na ekran odblokowania - czy w powyższych telefonach łatwo można
    uruchomić 'latarkę'?)
    Jakie są plusy i minusy powyższych? Zależy mi na w miarę dobrym
    aparacie, dobrym zasięgu i głośności/jakości połączeń oraz właśnie
    latarce :)

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-12-14 13:41:34
    Temat: Re: lumia 735, galaxy core lte czy Idol 2 mini s?
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-14 13:40, dddddddd pisze:
> [...]
    > Jakie są plusy i minusy powyższych? Zależy mi na w miarę dobrym
    > aparacie, dobrym zasięgu i głośności/jakości połączeń oraz właśnie

    jeszcze jedno - któryś z nich będzie bardziej wytrzymały na upadek od
    pozostałych?

    Łukasz

  • 3. Data: 2014-12-14 15:22:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-14 o 13:41, dddddddd pisze:

    > jeszcze jedno - któryś z nich będzie bardziej wytrzymały na upadek od
    > pozostałych?

    Nie znam Nokii i tego modelu Samsunga. Jedynie na podstawie złych
    doświadczeń z wyrobami firmy Alcatel mogę odradzać kupno Idola.

  • 4. Data: 2014-12-14 16:09:33
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Nie znam Nokii i tego modelu Samsunga. Jedynie na podstawie złych
    > doświadczeń z wyrobami firmy Alcatel mogę odradzać kupno Idola.

    mam idola mini, latarka działa, sprzęt świetny, koledze samsung wiesza
    się 3x dzienie a u mnie raz przez cały okres się zawiesił

  • 5. Data: 2014-12-14 23:04:07
    Temat: Re: lu735, gal colte czy dol2 ni s?
    Od: ot i macie pustaki swoj wasalizm i dupolizm <p...@i...the.ass.invalid>

    dddddddd wrote:
    > jeszcze jedno - któryś z nich będzie bardziej wytrzymały na upadek od
    > pozostałych?

    Niedojda czy co?

    Wybieraj sam!

    A moze ci przyjacolke trzeba wydymac?

    Wiesz do czego jest odbyt?
    Czy tez nie wiesz?!

    Chyba nie wiesz jak sie nazywasz,
    zapytaj tu jak sie nazywasz?

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/49fw9 _/ _/ _/ _/ _/

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P

  • 6. Data: 2014-12-15 19:23:54
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    > Jakie są plusy i minusy powyższych? Zależy mi na w miarę dobrym
    > aparacie, dobrym zasięgu i głośności/jakości połączeń oraz właśnie

    Lumia nie wiem jak 735 ale 520 i 635 to pomyłka, upadek z 30 - 49cm
    powoduje pękanie szyki. Tak jest spasowana szyba z twardą obudową.