  • 1. Data: 2014-12-15 00:19:44
    Temat: Android i zdjecia/obrazy
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji,
    zeby wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym
    folderze, a nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisują...

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 2. Data: 2014-12-15 00:27:04
    Temat: Re: Android i zdjecia/obrazy
    Od: masti <g...@t...hell>

    mr misio de grizzly wrote:

    > JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji,
    > zeby wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym
    > folderze, a nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisują...

    http://www.pcworld.pl/news/366707/Czym.jest.folder.D
    CIM.html

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-12-15 05:29:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio de grizzly" <m...@t...com> wrote in
    message news:m6l5ug$r8p$2@node2.news.atman.pl...
    > JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji, zeby
    > wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym folderze, a
    > nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisują...

    No co Ty... to przecież zaleta że wszystko sobie możesz
    swobodnie skonfigurować!

  • 4. Data: 2014-12-15 08:32:40
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mr misio de grizzly" napisał:

    > JEst jakis sposob, by ten pod...cony system zmusic do takiej akvcji, zeby
    > wszystkie programy zapisywaly obrazy/zdjecia/grafiki w jednym folderze, a
    > nie kazde w kij wie gdziewidzimisie se to zapisują...

    Wszystko można sobie ustawić, żeby zapisywało się np w DCIM na karcie
    pamięci. Ja tak mam. Jedynie screenshoty wykonywane natywną aplikacją są w
    pamięci telefonu w Pictures/Screenshoots. Chyba, że używasz programów, które
    nie radzą sobie z ustawieniem lokalizacji zapisywanych plików. Zmień
    program.

  • 5. Data: 2014-12-15 23:11:04
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 15.12.2014 o 00:27, masti pisze:

    > http://www.pcworld.pl/news/366707/Czym.jest.folder.D
    CIM.html

    No i ?

    Bo aparat tam zrzuca fotki. Ale aplikacja zapisujaca mmsy wrzuca je w
    calkiem swoj dowolny katalog. A apka od zrzutow ekraow w jeszcze
    bardziej dowolny swoj.

  • 6. Data: 2014-12-15 23:11:20
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 15.12.2014 o 05:29, Pszemol pisze:
    > "mr misio de grizzly" <m...@t...com> wrote in
    > message news:m6l5ug$r8p$2@node2.news.atman.pl...
    >
    > No co Ty... to przecież zaleta że wszystko sobie możesz
    > swobodnie skonfigurować!

    A moge? :>

  • 7. Data: 2014-12-15 23:11:52
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 15.12.2014 o 08:32, Tomek pisze:

> [...]
    > w pamięci telefonu w Pictures/Screenshoots. Chyba, że używasz programów,
    > które nie radzą sobie z ustawieniem lokalizacji zapisywanych plików.

    NA który? Znow mam przegladac 20 programow, zeby wybrac ten jeden co dziala?

  • 8. Data: 2014-12-16 00:39:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio de grizzly" <m...@t...com> wrote in
    message news:m6nma6$1ag$2@node1.news.atman.pl...

    > A moge? :>

    Czyżbyś nie wyczuł sakrazmu? :-))

  • 9. Data: 2014-12-16 18:07:49
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mr misio de grizzly" napisał:

    > Znow mam przegladac 20 programow, zeby wybrac ten jeden co dziala?

    Skoro przeszkadza Ci, że screeny zapisują się zawsze w tym samym katalogu -
    to tak.

  • 10. Data: 2014-12-17 23:06:15
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 16.12.2014 o 00:39, Pszemol pisze:
    > "mr misio de grizzly" <m...@t...com> wrote in
    > message news:m6nma6$1ag$2@node1.news.atman.pl...

    > Czyżbyś nie wyczuł sakrazmu? :-))

    Wolalem sie upewnic ;)