  • 1. Data: 2016-10-15 21:08:54
    Temat: luz korbowodu po osi wału
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    czy prawdą jest, że jest luz między główką korbowodu (z panewką)a czopem wału?
    czy może tam w ogóle nie ma być luzu jak w panewkach głównych? sam wał nie może mieć
    luzu wzdłużnego a w korbowodach?

  • 2. Data: 2016-10-21 22:34:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bys nie sral zarem to bys wiedzial w kilka godzin po zadaniu pytania.

  • 3. Data: 2016-10-25 12:01:39
    Temat: Re: luz korbowodu po osi wału
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    wiesz ja ciebie kompletnie nie rozumiem. wiedze masz, wchodzisz na fora aby co?
    właśnie nie wiem. Hejt szerzysz.
    Natomiast brak ci kultury, klniesz pisząc co jest żenujące bo nie akceptuję
    wulgaryzmów. głownie o to mam (ja przy najmniej) pretensje.
    A jak zwróciłem ci na to ostatnio uwagę to teraz twierdzisz że ze mną jest problem.

  • 4. Data: 2016-10-29 00:17:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Slawek,

    Tuesday, October 25, 2016, 12:01:39 PM, you wrote:

> [...]
    > A jak zwróciłem ci na to ostatnio uwagę to teraz twierdzisz że ze mną jest problem.

    Z Tobą jest taki problem, że niczego nie cytujesz i nie używasz
    wrotki. Nawet nie wiadomo, do kogo piszesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-10-29 16:45:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    Z Tobą jest taki problem, że niczego nie cytujesz i nie używasz
    wrotki. Nawet nie wiadomo, do kogo piszesz.
    ---
    References nie ma ?