  • 11. Data: 2010-02-16 16:03:54
    Temat: Re: ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Eee tam po prostu czasem coś do poduszki trzeba poczytać.

    no i do kibla rzecz jasna...

  • 12. Data: 2010-02-16 19:48:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lut, 17:03, Odys <o...@t...pl> wrote:

    >  no i do kibla rzecz jasna...
    Tak mi się przypomniało : <http://www.youtube.com/watch?v=34FlFPz2QY8>
    ale jak dla mnie to harleje wcale nie sa podniecajace, jakis plastik
    to rozumiem ale harlej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-02-17 13:54:40
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    Japonce sie podobno nie psuja a coraz to ktos tutaj szuka serwisowki :) Sa
    nawet cale portale poswiecone tylko temu.

    No wlasniemy zrucili z przyczepy - wulkan czy jakos tak siem nazywa 1,6.
    Trzy lata siem najezdzil i moc stracil.
    Chromy rdzewieja - silnik puka - kawasaki panie.

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 14. Data: 2010-02-17 14:00:37
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Trzy lata siem najezdzil i moc stracil.
    > Chromy rdzewieja - silnik puka - kawasaki [...]

    *^%"@ij w krzaki... Jednakowoz, KaZeta tysionc 'Police' bym przytulil - na
    oldskula ostatnio myncy.

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-02-17 14:07:49
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kefir"
    *^%"@ij w krzaki...

    Takoz im powiedzialem bo zwalili gruz u mnie na stacji, gonie coby mnie na
    plytki podlogowe siakas niemoc nie przelazla.

    ***Jednakowoz, KaZeta tysionc 'Police' bym przytulil - na oldskula ostatnio
    myncy.

    No ba - z tego co pamietam taki jeden do 200 przyjezdzal - hajlej patrol
    chyba z Kanady.
    Wycofali go ze sluzby po ok 150 kkm bo nowsze modele weszly.
    Ja dobrze wspominam GPZ1100UT a moj dyrektor przeklina ten sprzet...

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 16. Data: 2010-02-17 14:15:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Lut, 14:54, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > No wlasniemy zrucili z przyczepy - wulkan czy jakos tak siem nazywa 1,6.
    > Trzy lata siem najezdzil i moc stracil.
    > Chromy rdzewieja - silnik puka - kawasaki panie.

    Ty to już masz jakąs fobie na te Kawasaki. Szkoda gadać!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2010-02-17 14:23:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

> [...]
    >
    > Takoz im powiedzialem bo zwalili gruz u mnie na stacji, gonie coby mnie na
    > plytki podlogowe siakas niemoc nie przelazla.

    Tfuj, strach przyjezdzac.

    > ***Jednakowoz, KaZeta tysionc 'Police' bym przytulil - na oldskula
    > ostatnio myncy.
    >
    > No ba - z tego co pamietam taki jeden do 200 przyjezdzal - hajlej patrol
    > chyba z Kanady.

    Tak. Kolega ten mial szczura ktory z nim jezdzil za pazucha. Na Trykach
    szczur tez byl - pamietam scenke gdy pedzlowal jajecznice odlozona obok
    talerza swego pana.

    > Wycofali go ze sluzby po ok 150 kkm bo nowsze modele weszly.
    > Ja dobrze wspominam GPZ1100UT a moj dyrektor przeklina ten sprzet...

    A to chyba MouMax moglby cos dla Ciebie zrobic ;) Acha: i Kerkera ma.

    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2010-02-17 14:31:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Ty to już masz jakąs fobie na te Kawasaki. Szkoda gadać!

    Ja mam fobie ??? to przyjadz i zobacz jak sie wala po katach...
    BTW negocjuje wykonanie przewodow ham do ZZR 1200 - w oplocie oczywiscie.

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 19. Data: 2010-02-17 14:34:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Lut, 15:07, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Takoz im powiedzialem bo zwalili gruz u mnie na stacji, gonie coby mnie na
    > plytki podlogowe siakas niemoc nie przelazla.

    Poszukaj wałka odbioru mocy powinien gdzieś być, może da się jakiś
    wirnik zapiąć to można by coś poodsnieżać nieco.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-02-17 14:34:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Lut, 15:31, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Ja mam fobie ??? to przyjadz i zobacz jak sie wala po katach...
    Rututnie mnie nie krecą.
    > BTW negocjuje wykonanie przewodow ham do ZZR 1200 - w oplocie oczywiscie.

    Ło, fajnie. Jak coś będziesz wiedział daj znać.

    --
    Artur
    ZZR 1200