  • Data: 2007-09-19 15:37:42
    Temat: magiczny router(?) 194.204.175.89
    Od: szydas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    może ktoś może coś wie czemu wymieniona w tytule maszyna podnosi mój
    ping o 100ms? od kilkunastu dni większość serwerów gier każe mi się
    wypchać bo mam za wysoki ping. wcześniej wszystko było ok, pingi
    średnio 90-100 ms. teraz średnio 2x tyle. puściłem tracerouta na kilka
    lokalizacji i wszystkie potykały się o to ustrojstwo. wg whois ripe'a
    należy do olsztyńskiego oddział tepsy. ale czemu moje pakiety ze
    szczecina idą do telii przez olsztyn? a poznań, bydgoszcz, gdańsk po
    drodze.... wszelkie konstruktywne sugestie mile widziane....

    --
    szydas