  • 1. Data: 2007-09-19 15:37:42
    Temat: magiczny router(?) 194.204.175.89
    Od: szydas <s...@g...com>

    witam,
    może ktoś może coś wie czemu wymieniona w tytule maszyna podnosi mój
    ping o 100ms? od kilkunastu dni większość serwerów gier każe mi się
    wypchać bo mam za wysoki ping. wcześniej wszystko było ok, pingi
    średnio 90-100 ms. teraz średnio 2x tyle. puściłem tracerouta na kilka
    lokalizacji i wszystkie potykały się o to ustrojstwo. wg whois ripe'a
    należy do olsztyńskiego oddział tepsy. ale czemu moje pakiety ze
    szczecina idą do telii przez olsztyn? a poznań, bydgoszcz, gdańsk po
    drodze.... wszelkie konstruktywne sugestie mile widziane....

    --
    szydas

  • 2. Data: 2007-09-19 20:01:40
    Temat: Re: magiczny router(?) 194.204.175.89
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik szydas napisał:
    > witam,
    > może ktoś może coś wie czemu wymieniona w tytule maszyna podnosi mój
    > ping o 100ms?

    Tylko ICMP się opóźnia, czy realny ruch IP też? Bo to, że router nie
    odpowiada na ICMP, albo robi to w ostatnim możliwym momencie, to jeszcze nie
    stanowi jego wady. Inna sprawa, że akurat OIDP w Twoich okolicach może
    występowac przeciążenie sieci szkieletowej TPSA.

    --

    TOM

  • 3. Data: 2007-09-20 07:03:47
    Od: szydas <s...@g...com>

    On 19 Wrz, 22:01, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:

> [...]
    > stanowi jego wady. Inna sprawa, że akurat OIDP w Twoich okolicach może
    > występowac przeciążenie sieci szkieletowej TPSA.

    realny ruch też lekko przycina. najlepiej widać to przy różnych
    streamach, gdzie buforowanie kiedyś płynnie i błyskawicznie wchodziło,
    teraz idzie skokami i wyraźnie wolniej.... negocjowanie połączeń też
    nie jest takie fajne jaki jeszcze niedawno w Polsce ;}