  • 1. Data: 2013-08-06 11:00:13
    Temat: maglownica passat b3
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    potrzebuję wymienić maglownicę do passat b3 1.9 TD wariant 1993 rok wersja ze
    wspomaganiem kierownicy.
    Czy każda maglownica od passata b3 będzie pasować (nieważne czy benzyna czy diesel) ?
    Czy maglownica od passata b4 też będzie pasować ?
    Czy maglownica od golfa II lub golfa III, vento będzie pasować ?
    Na co zwrócić uwagę kupując maglownicę ?
    Ceny na szrotach i allegro są dosyć zróżnicowane od 80 zł, 100 zł, 150 zł a nawet 250
    zł.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2013-08-06 13:42:14
    Temat: Re: maglownica passat b3
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    ?
> [...]
    > Na co zwrócić uwagę kupując maglownicę ?
    > Ceny na szrotach i allegro są dosyć zróżnicowane od 80 zł, 100 zł, 150 zł a nawet

    Będzie,
    będzie, będzie, będzie i będzie.
    Od 1984 do przynajmniej 2000 (audi B2 - Audi B5) to ta sama maglownica i
    tak samo działająca. Wydaje mi się, że niewydajemisię, żeby w vw inną
    politykę stosowali w tym temacie.