  • 1. Data: 2010-02-01 13:18:06
    Temat: male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie
    Od: fafik <h...@...pl>

    szukam ekranow dotykowych, a w sumie samych warstw dotykowych do takich
    ekranow
    ciezko znalesc takie cuda w rozsadnej cenie - potrzebuje na wyswietlacz
    panoramiczny 7" (+/-) 1" - z wujsciem na rs232 lub USB
    mozna gdzies to dostac w PL ?

  • 2. Data: 2010-02-01 13:49:32
    Temat: Re: male ekrany dotykowe (~7") gdzie kupie
    Od: orcio <o...@N...pl>

    fafik pisze:
> [...]
    > ciezko znalesc takie cuda w rozsadnej cenie - potrzebuje na wyswietlacz
    > panoramiczny 7" (+/-) 1" - z wujsciem na rs232 lub USB

    Lilliput wiem ze można zamówić prosto z chin u producenta ale jako
    hurt o detalu nic nie powiem

    orcio

  • 3. Data: 2010-02-01 14:29:21
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Może tu coś znajdziesz: http://lcd.elementy.pl/

    PC

  • 4. Data: 2010-02-01 16:17:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    www.weintek.pl

  • 5. Data: 2010-02-01 16:56:36
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Mon, 01 Feb 2010 14:49:32 +0100
    orcio <o...@N...pl> wrote:

    > Lilliput wiem ze można zamówić prosto z chin u producenta ale jako
    > hurt o detalu nic nie powiem

    Kiepskie jakościowo są te ich wyroby :/ Mam jednego takiego (kupiłem w
    LogicSupply).

    Konrad 'd3viCe' Pióro