  • 1. Data: 2005-04-06 13:11:53
    Temat: małe łącze symetryczne ~256kbps Poznań
    Od: maz <m...@o...pl>

    Szukam jakiegoś łącza symetrycznego, niezbyt wygórowanego, wystarczy
    256kbps-512kbps. Ważne by było symetryczne.
    Dobrze by było gdyby obsługiwało BGP4 (do multihomingu).

    Kto jest mi w stanie zaoferować łącze o takich parametrach najtaniej w
    Poznaniu?

    maz

  • 2. Data: 2005-04-06 18:28:46
    Temat: Re: małe łącze symetryczne ~256kbps Poznań
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    maz <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Dobrze by było gdyby obsługiwało BGP4 (do multihomingu).
    >
    > Kto jest mi w stanie zaoferować łącze o takich parametrach najtaniej w

    Odpowiedz jest prosta Netia :)

  • 3. Data: 2005-04-06 23:50:42
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <d30n76$83l$1@213.17.149.126> maz napisał(a):

    > Szukam jakiegoś łącza symetrycznego, niezbyt wygórowanego, wystarczy
    > 256kbps-512kbps. Ważne by było symetryczne.
    > Dobrze by było gdyby obsługiwało BGP4 (do multihomingu).
    jakbyś napisał gdzie byłoby prościej ;)

    osobiście mogę polecić crowleya z "mniejszych" operatorów.. chociaż ceny
    mają raczej takie sobie...

    > Kto jest mi w stanie zaoferować łącze o takich parametrach najtaniej w
    > Poznaniu?
    najtaniej?
    to pewnie jakaś "osiedlówka" ;)
    ew bym się dowiedział w icpnecie - przy prędkosciach 512kbit powinen ich
    upload jeszcze wytrzymać...

    czytasz maila?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała