  • 1. Data: 2009-07-02 08:36:01
    Temat: mbank mobile dla pracowników 19gr/min do wszystkich.
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    Czy cos takiego rzeczywiscie istnieje? Na infolinii nie udzielaja informacji
    Ktos pisal ze na allegro sa te startery, ale ja nic takiego nie widze.

  • 2. Data: 2009-07-02 10:11:07
    Od: "Krzychu" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "counter" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Czy cos takiego rzeczywiscie istnieje? Na infolinii nie udzielaja
    > informacji
    > Ktos pisal ze na allegro sa te startery, ale ja nic takiego nie widze.

    8188

  • 3. Data: 2009-07-02 18:40:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Krzychu wrote:
    > Użytkownik "counter" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=557
    8188

    i nie tylko dla pracowników

    http://www.mobile-internet.pl/Uslugi,8,10366,Dzwon-p
    o-19-groszy-do-wszystkich-sieci-z-mBank-mobile-i-Mob
    ile-Internet

  • 4. Data: 2009-07-02 20:27:06
    Od: W <a...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wystukał, co następuje:

    8188

    > i nie tylko dla pracowników
    >
    > http://www.mobile-internet.pl/Uslugi,8,10366,Dzwon-p
    o-19-groszy-do-wszys
    > tkich-sieci-z-mBank-mobile-i-Mobile-Internet

    Czemu mam wrażenie, że wnet ta taryfa będzie ogólnodostępna...?

  • 5. Data: 2009-07-02 21:28:55
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W pisze:

    > Czemu mam wrażenie, że wnet ta taryfa będzie ogólnodostępna...?

    A nie jest już czasem? Coś obiło mi się o uszy, że kto
    przeniesie tam numer to tak będzie miał..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-07-03 08:35:31
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

    > A nie jest już czasem? Coś obiło mi się o uszy, że kto
    > przeniesie tam numer to tak będzie miał..

    No właśnie /not rili/ - http://www.telepolis.pl/news.php?id=15229 :
    "[Aktualizacja] Według informacji TELEPOLIS.PL, akcja promocyjna mBank
    mobile 19gr skierowana jest jedynie do wybranych klientów mBanku. Bank
    indywidualnie informuje swoich klientów o przygotowanej dla nich ofercie
    przenoszenia numerów."

    Niemniej jednak dalej uważam, że to takie "zwiady" i w niedługim czasie
    będzie nie tylko dla wybranych klientów (:

  • 7. Data: 2009-07-03 08:56:57
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Niemniej jednak dalej uważam, że to takie "zwiady" i w niedługim czasie
    > będzie nie tylko dla wybranych klientów (:

    Może to akcja PR na ich klopoty (znacie http://nabiciwmbank.pl/ ? )

    JA

  • 8. Data: 2009-07-03 09:27:16
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W pisze:

    > mobile 19gr skierowana jest jedynie do wybranych klientów mBanku.

    Ano, to ja przykładowo nie zostałem tym wybrańcem. Ciekawe
    ilu ich w ogóle jest. Bo to też taka odmiana marketingu.
    Jest news ale tak naprawdę tylko dla wybranych :) Coraz
    częściej tak jest z tymi promocjami.. Ściema..

    > Niemniej jednak dalej uważam, że to takie "zwiady" i w niedługim czasie
    > będzie nie tylko dla wybranych klientów (:

    Bo to tez kolejna odmiana. Wprowadzają nową promocję, wielka
    reklama, a później przykładowo i tak to z ustawy wynika :)

    --
    pzdr, Piotr M