  • 1. Data: 2007-12-19 20:43:04
    Temat: mbank/multibank nie działa
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    koło 15 było ok. teraz leżą oba - żeby nie było - to problem polskiego
    internetu w końcu to pionierski bank _internetowy_.

    Wojtek

  • 2. Data: 2007-12-19 21:05:52
    Temat: Re: mbank/multibank nie działa
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    crazy bejbi pisze:

    > koło 15 było ok. teraz leżą oba - żeby nie było - to problem polskiego
    > internetu w końcu to pionierski bank _internetowy_.

    W dialogu tez leza i kwicza, wiec to chyba jakas wieksza awaria :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 3. Data: 2007-12-19 22:25:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello crazy,

    > koło 15 było ok. teraz leżą oba - żeby nie było - to problem polskiego
    > internetu w końcu to pionierski bank _internetowy_.

    Dziwne rzeczy opowiadasz - logowałem się do mBanku wielokrotnie
    dzisiaj i bez problemu. Przed chwilą również.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2007-12-19 23:06:46
    Od: "Mariusz Dalewski" <@>

    > Dziwne rzeczy opowiadasz - logowałem się do mBanku wielokrotnie
    > dzisiaj i bez problemu. Przed chwilą również.

    Był jakiś pad z godzinę temu. Trwało to moze z 1h.

    --
    Mariusz Dalewski

  • 5. Data: 2007-12-20 03:14:17
    Od: futszaK <f...@g...com>

    ntx wrote:
    > nie dzialalo do 24.00, przynajmniej przez pl-ix.

    z teleubikacji francuzkiej tez wieczorem nie dzialalo :(

    futszaK

  • 6. Data: 2007-12-20 07:44:26
    Od: Krzysztof Krych <k...@z...kom.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 21:43:04 +0100, crazy bejbi napisał(a):

    > Witam,
    >
    > koło 15 było ok. teraz leżą oba - żeby nie było - to problem polskiego
    > internetu w końcu to pionierski bank _internetowy_.

    15:07:52 - "Uwaga! Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej informacje
    MultiBanku są niedostępne"

    A po godzinie 16 wszystko już działało.

    --
    Krzysztof Krych

  • 7. Data: 2007-12-20 07:47:33
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krych" <k...@z...kom.pl> napisał w
    wiadomości news:fkd6gq$kjk$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2007-12-20 07:58:39
    Od: jaki <t...@n...pl>

    crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > koło 15 było ok. teraz leżą oba - żeby nie było - to problem polskiego
    > internetu w końcu to pionierski bank _internetowy_.
    >
    > Wojtek

    To nie problem internetu tylko dostawcy treści.
    Takie glupie tlumaczenia tylko mnie denerwuja.

  • 9. Data: 2007-12-20 09:03:02
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    ntx <n...@s...pl> wrote:
    > nie dzialalo do 24.00, przynajmniej przez pl-ix.

    A przypadkiem nie przez GTS? ;~)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 10. Data: 2007-12-20 12:40:54
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    jaki pisze:

    > To nie problem internetu tylko dostawcy treści.
    > Takie glupie tlumaczenia tylko mnie denerwuja.

    no cóż - na innej grupie ktoś coś wspominał o dużej licznie icmp od
    niego z sieci do mbanku. stąd podejrzenia ... ale może to tylko przypadek.

    BTW. duży dostawca treści w polskim internecie jest dużą częścią tego
    internetu. zatem jego zniknięcie jest warte zauważenia.

    Wojtek