  • 11. Data: 2023-12-12 19:44:59
    Temat: Re: [media] Będziemy potęgą oponiarską
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.12.2023 o 15:09, io pisze:

    > Chyba całkiem fajnie skraca, prawda? :-)

    Mi pasi ale ja bym użył tego:

    https://kut.as/
    https://ujeb.se/
    https://utn.pl/ ...czy podobne w treści :)

    ...ale jak użyjesz https://tiny.pl to grupowe trolle już nie plują :)

    Zaiste ciekawe.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-12-12 22:41:23
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.12.2023 o 13:15, nadir pisze:

    > Mam i nie klikam gdzie popadnie, tym bardziej przez jakieś podejrzane
    > strony bez szyfrowania.

    > Cóż poradzę.

    > I wiele tych skracaczy oferuje jakąś metodę sprawdzenia gdzie prowadzi
    > link, a tu gość podstawia swoją stronkę do chooj wie czego.

    Dobrze, że takie podejrzane typy jak Ty nie klikają :-)

  • 13. Data: 2023-12-12 22:57:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Sądzę że akurat "io", gdyby chciał ukryć pornhuba w skracaczu, szybko
    > zostałby objebany "złą sławą". Nie boję się jego linków, prędzej mam
    > awersję do tych, którzy komentują bez sensu i merytoryki używanie jemu
    > wygodnego skracacza bo nigdy nic złego nie podał.
    >
    > Ok, jest jakaś zadawniona fobia w narodzie i ją nawet rozumiem ale nie
    > spodziewam się jednak wirusów od "io". Sądzisz, że zrobi kiedyś psikusa
    > i zarazi całą grupę? :D

    To przecież szyfrowanie nie zabezpiecza przed podaniem odnośnika do
    wirusa. Skracacz może oferować przeróżne funkcje, ale przez wiele lat
    tego nie robiły bo ich celem jest proste skracanie. Jak dla mnie,
    głównym problemem skracania była kompletna nieznajomość tego na co
    wskazuje skrót, więc nie skracam w ten sposób. Zawsze jest informacja na
    jaki serwis wskazuje. I tyle.

  • 14. Data: 2023-12-12 23:07:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Mi pasi ale ja bym użył tego:
    >
    > https://kut.as/
    > https://ujeb.se/
    > https://utn.pl/ ...czy podobne w treści :)

    No ale po co? Skracacz jest przeznaczony do używania na grupach
    dyskusyjnych więc jest częścią mojego serwisu poświęconego tym grupom.
    Realizuje skracanie z pokazywaniem do jakiegoś serwisu kieruje. Niczego
    mi więcej nie potrzeba.

  • 15. Data: 2023-12-12 23:09:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.12.2023 o 22:57, io pisze:
    > Zawsze jest informacja na
    > jaki serwis wskazuje. I tyle.

    Ale "oni" tego nie wią :) Znaczy bulgoczą, że nie widzą a widzą :) a
    Radziu sobie ubzdurał, że reklamujesz Interię, której nienawidzi i
    zawsze się tym chwali, że nienawidzi, zamiast dopisać to sobie do
    sygnaturki. Miałby wtedy 100% skuteczność nienawiści, zamiast czekać na
    Twój skracacz :) Pasożyt taki :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-12-12 23:42:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale "oni" tego nie wią :) Znaczy bulgoczą, że nie widzą a widzą :)

    No to ja już im nie pomogę.

  • 17. Data: 2023-12-13 02:35:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ul7pv3$p6j1$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > Czy będzie z tego chleb?

    występujesz w jakimś ZOO?

    sporo bym zapłacił za bilet

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 18. Data: 2023-12-13 12:07:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.12.2023 o 02:35, PiteR pisze:
    > in <news:ul7pv3$p6j1$1@news.icm.edu.pl>

    > występujesz w jakimś ZOO?
    >
    > sporo bym zapłacił za bilet

    Tutaj występuję. Przez płot przeszedłeś?

  • 19. Data: 2023-12-13 23:43:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.12.2023 o 23:07, io pisze:

> [...]
    > dyskusyjnych więc jest częścią mojego serwisu poświęconego tym grupom.
    > Realizuje skracanie z pokazywaniem do jakiegoś serwisu kieruje. Niczego

    Mi tego nie tłumacz. Są też na danych stronach dostępne "skracacze" ale
    są też ludzie, którzy nie ogarniają, przykład z Allegro. Potrafią podać
    link:
    https://allegro.pl/oferta/1x-opona-letnia-185-65r15-
    austone-sp802-88h-13338871999?utm_feed=aa34192d-eee2
    -4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium
    =cpc&utm_campaign=_mtrzcj_opony_i_felgi_pla_pmax&ev_
    campaign_id=17996349066&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAy
    eWrBhDDARIsAGP1mWRDPORlefxmrocJbO28FEVcMh9XpBfIzgqcS
    JNhYwnWbgHf8G0rGFkaAowrEALw_wcB

    a jest znaczek "&" linku do udostępniania:

    https://allegro.pl/oferta/1x-opona-letnia-185-65r15-
    austone-sp802-88h-13338871999

    I co zrobisz? Widać co prawda wtedy brak edukacji i średniowiecze...coż.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-12-14 17:42:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    austone-sp802-88h-13338871999

    > I co zrobisz? Widać co prawda wtedy brak edukacji i średniowiecze...coż.

    Ale, że jest jakiś przycisk do udostępniania w serwisie Allegro? To
    nawet nie wiedziałem. Niemniej jednak, dostępność takiej funkcjonalności
    zależy od konkretnego serwisu a skracacze są niezależne. I właśnie tak
    są przygotowywane, że udostępniają odnośnik, którego przeciągnięcie na
    pasek przeglądarki umożliwia późniejsze skracanie adresów oglądanych
    witryn za pomocą kliknięcia.