  • 1. Data: 2010-02-15 15:23:14
    Temat: menedżer plików przez www
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Potrzebuję kupić menedżera plików działającego przez przeglądarkę z
    obsługą wznawiania upload-u i download-u. We flash-u mógłby być, bo to
    by mi uprościło nieco sprawę. Nie chcę pisać, co już wymyślono ;-)

    W Google na hasło "flash file manager" jest tego około 31,700,000
    wyników. Hm, może jednak może ktoś polecić coś sprawdzonego.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2010-02-16 21:01:10
    Temat: Re: menedżer plików przez www
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    A w php? http://www.net2ftp.com/

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl

  • 3. Data: 2010-02-17 13:02:59
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    W dniu 2010-02-16 22:01, Zbigniew Cofała pisze:

    > A w php? http://www.net2ftp.com/

    Może być w PHP. Podane rozwiązanie wygląda sensownie. Zauważyłem, że
    wersja beta jest w całości we flash-u.

    --
    Peter