  • 1. Data: 2012-08-17 10:01:31
    Temat: mercedes 2534
    Od: " angela" <a...@g...pl>

    prośba do znawców motoryzacji. czy Meredes 2534 posiada kierunkowskazy boczne
    na kabinie? nadkolu?

    http://www.mascus.co.uk/transportation/used-tractor-
    unit-6x2/mercedes-
    benz/2534+6x2/images/obynpgoh.html

    http://tex.co.nz/zc/index.php?main_page=product_info
    &products_id=17

    http://www.dealsonwheels.co.nz/View/Used/MERCEDES-25
    34-1998/36733.aspx

    czy te światełka na nadkolu to kierunkowskazy czy odblaski?

  • 2. Data: 2012-08-17 10:15:46
    Temat: Re: mercedes 2534
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-17 10:01:31 niejaki angela napisał:
    > czy te światełka na nadkolu to kierunkowskazy czy odblaski?

    obrys + odblask

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2012-08-17 10:17:49
    Od: " angela" <a...@g...pl>

    p0li <p...@a...SCHNITT.pl> napisał(a):

    > obrys + odblask

    dzięki. czyli ten typ Mercedesa nie posiada kierunkowskazów bocznych?

  • 4. Data: 2012-08-17 21:50:56
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin angela

    > dzięki. czyli ten typ Mercedesa nie posiada kierunkowskazów bocznych?

    Nie posiada, co odróżnia go negatywnie na tle mojego Poloneza Trucka
    Roya, który został wyposażony w tak ważne, z punktu widzenia
    bezpieczeństwa, urządzenie.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-17 22:03:26
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-08-17 21:50, t? pisze:
    > Nie posiada, co odróżnia go negatywnie na tle mojego Poloneza Trucka
    > Roya, który został wyposażony w tak ważne, z punktu widzenia
    > bezpieczeństwa, urządzenie.

    Tylko poloneza już nie produkują (bo to techniczny żart). Owego
    mercedesa produkuje się wciąż w Serbii (bo to udana konstrukcja).
    P.

  • 6. Data: 2012-08-17 22:09:24
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Pan Piskorz

    > Tylko poloneza już nie produkują (bo to techniczny żart). Owego
    > mercedesa produkuje się wciąż w Serbii (bo to udana konstrukcja). P.

    A teraz powiedz ile dostajesz od Mercedesa za takie opinie. Ja tam wolę
    jeździć moim Polonezem Truckiem Royem kupionym za 1000 zł niż jakimś
    "niby-luksusowym" Mercedesem-Benzem bez kierunkowskazów.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2012-08-18 16:45:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " angela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dzięki. czyli ten typ Mercedesa nie posiada kierunkowskazów bocznych?

    a nie powinien w takim razie nie posiadać homologacji na polskich drogach?
    Czy w warunkach technicznych nie ma obowiązkowych kierunkowskazów bocznych
    jeśli przednie nie są widoczne z boku?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 8. Data: 2012-08-18 17:29:50
    Od: " angela" <a...@g...pl>

    > a nie powinien w takim razie nie posiadać homologacji na polskich drogach?
    > Czy w warunkach technicznych nie ma obowiązkowych kierunkowskazów bocznych
    > jeśli przednie nie są widoczne z boku?

    dość ciekawe pytanie. faktycznie, czy taki pojazd powinien zostać dopuszczony do
    ruchu w RP?

  • 9. Data: 2012-08-18 17:29:56
    Od: " angela" <a...@g...pl>