  • 1. Data: 2012-08-17 00:34:41
    Temat: rozejrzyj się drogi człowieku
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    nigdy się nie zatrzymuję i nie otwieram samochodu przy obcych,
    - dziś przytrafił mi się wyjątek:

    kiedy idzie chodnikiem człowiek niepełnosprawny/niedołężny/ z
    'utrudnieniami', a wokół 'pada deszcz i willki' (akurat ne padało ale
    mniejsza o okoliczności)
    jeśli się nie boisz jak to jest, kiedy ktoś taki Tobie podziękuje i naprawdę
    zobaczysz, że sprawiłeś jakąś małą-dużą różnicę - polecam się czasem
    rozejrzeć.

    Wozimy wiele wolnych miejsc w samochodzie.

    ps:
    komentarze 'naprzeciw' wiem że będą :D (- prosze nie zapomnieć o 'offtop'ie
    :] w temacie) :>

  • 2. Data: 2012-08-17 07:42:52
    Temat: Re: rozejrzyj się drogi człowieku
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 17 Aug 2012 00:34:41 +0200, yapann

    > jeśli się nie boisz jak to jest, kiedy ktoś taki Tobie podziękuje
    > i naprawdę zobaczysz, że sprawiłeś jakąś małą-dużą różnicę
    > - polecam się czasem rozejrzeć.

    W zimę, jak były mrozy -20, zatrzymałem się na przystanku wysadzając
    teściówkę i zapytałem czy ktoś nie chciałby jechać. Operację powtarzałem
    jeśli temperatura była poniżej -10. Podwiezienie proponowałem do stacji
    metra, tudzież po drodze na Hynka, Krakowska... Nikt. Może nikomu nie
    pasowało, może jakiś niewyględny jestem, a może wyjątkowo ch*we auto mam...
    Nie mam pojęcia. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-08-17 07:54:16
    Od: <MW>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasem rozejrzeć.
    >
    > Wozimy wiele wolnych miejsc w samochodzie.

    Ja bardzo często podwożę autostopowiczów, ponieważ sam przejechałem tym
    sposobem pół Europy w młodości. Mój entuzjazm wszakże podupadł nieco, kiedy
    podwoziłem matkę z dwójką dzieci w czasie mrozu -20 mniej więcej - a
    podwoziłem ich może 2,5 km, kiedy okazało się, że opiedolili mi wszystko co
    było w tylnej cześci samochodu, (chusteczki, okulary przecisłoneczne itp.),
    nawet jakieś śmieci zabrali ;-)

    --
    MW

  • 4. Data: 2012-08-17 08:01:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Sie, 07:54, <MW> wrote:
    > podwoziłem ich może 2,5 km, kiedy okazało się, że opiedolili mi wszystko co
    > było w tylnej cześci samochodu, (chusteczki, okulary przecisłoneczne itp.),
    > nawet jakieś śmieci zabrali ;-)

    Może to gówniarze zrobili sobie zabawę, niekoniecznie z chęci zysku ;)

    Ja czasem podwożę i przezornie rzeczy wartościowe chowam, póki co
    problemów brak :>

    L.