  • 1. Data: 2011-10-10 11:17:33
    Temat: miał być znak - jest znak ;)
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Fotoradary miały być oznakowane to i są ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=NCEhUGI-7Cs&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2011-10-10 11:40:57
    Temat: Re: miał być znak - jest znak ;)
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Fotoradary miały być oznakowane to i są ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=NCEhUGI-7Cs&feature=p
    layer_embedded
    Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego tam jest ograniczenie ?
    WOJO

  • 3. Data: 2011-10-10 11:48:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Oct 2011 11:40:57 +0200, WOJO

    > Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego tam jest ograniczenie ?

    Drzewa wyskakują na jezdnię i demolują auta.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 4. Data: 2011-10-10 11:49:29
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-10 11:40, WOJO pisze:
    layer_embedded
    > Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego tam jest ograniczenie ?

    Dlatego:
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201105
    01/BIALOGARD/135012364

    Dla nieklikających (info z kwietnia 2011) "W ostatnim tygodniu kwietnia
    został tu zamontowany nowy fotoradar. Kosztował około 120 tysięcy
    złotych. Ma przynieść w tym roku dochód w wysokości nawet 700 tysięcy
    złotych. " Kluczowe słowo to....taaaak, _dochód_. Po to tam stoi.

    Białogard jest zresztą znany z fotoradarowego kłusownictwa które bez
    reszty pochłonęło lokalną SM. Tak bez reszty że w latach 2008-2009 nie
    ujawniła żadnego innego wykroczenia:
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201105
    05/BIALOGARD/86272189

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 5. Data: 2011-10-10 12:05:01
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złotych. Ma przynieść w tym roku dochód w wysokości nawet 700 tysięcy
    > złotych. " Kluczowe słowo to....taaaak, _dochód_. Po to tam stoi.

    Bzdura na filmiku widac inne miejsce niż te, przy której stoi fotoradar, o
    którym pisze w artykule który podajesz.

  • 6. Data: 2011-10-11 11:41:20
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-10-10 11:17, mz pisze:
    > Fotoradary miały być oznakowane to i są ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=NCEhUGI-7Cs&feature=p
    layer_embedded

    Dla mnie ciekawostka jest tabliczka pod informacja o fotoradarze. O
    rzekomej kontroli na odcinku ...set metrów. Już w kilku miejscach
    widzialem takie cudo. Zeby bylo jeszcze ciekawiej, nigdy nie spotkalem
    fotoradaru za takowym zestawem znakow... Moze odcinkowy pomiar predkosci
    im sie marzy? Kiedys tam w przyszlosci.

  • 7. Data: 2011-10-11 13:24:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 11:41:20 +0200, Barti

    Cudo? Ot, nowelizacja: http://kut.as/D-51

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-10-11 13:55:11
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-10-11 13:24, Myjk pisze:
    > Tue, 11 Oct 2011 11:41:20 +0200, Barti

    > Cudo? Ot, nowelizacja: http://kut.as/D-51

    Ot, i wszystko jasne. Cale szczescie ze akurat wtedy kontroli nie bylo
    ;) Dzieki, trzeba bedzie uwazac.

  • 9. Data: 2011-10-13 20:16:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Oct 2011 11:41:20 +0200, Barti
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Dla mnie ciekawostka jest tabliczka pod informacja o fotoradarze. O
    >rzekomej kontroli na odcinku ...set metrów. Już w kilku miejscach
    >widzialem takie cudo.

    Ja o tym pisałem w lipcu. Takowe tablice były już w tzw. pomorskim
    zagłębiu fotoradarowym. Dokładnie w miejscowości Suchorze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280