  • 1. Data: 2012-12-10 09:16:13
    Temat: mieszanka ropy i benzyny 50:50 czy można wykorzystać?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam,
    mam możliwość pozyskania jakieś 50l mieszanki ropy i benzyny w stosunki
    50na50, znajomemu się omsknęło i zatankował pod korek benzyny do
    samochodu na ropę.
    Jest taka mieszanka użyteczna do czegoś?
    Przypuszczam że można to spalić w jakimś piecu na olej, ale owego nie
    posiadam.
    A może taka mieszanka ma jakąś wartość? można by ją sprzedać?
    Samochód właśnie trafił do warsztatu i nie wiem czy szukać zastosowania
    do tego? czy może zostawić to w warsztacie niech oni to "zutylizują" po
    swojemu?

    Pomijam kwestie jakie straty wywołała ta mieszanka, będziemy to wiedzieć
    za kilka godzin. Silnik zgasł podczas jazdy...

  • 2. Data: 2012-12-10 09:43:15
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > znajomemu się omsknęło i zatankował pod korek benzyny do samochodu na ropę.
    > Jest taka mieszanka użyteczna do czegoś?

    Mozna pewnie po trochu dolewac do starszych diesli. Np uzupelniac bak wypelnony w
    80%.
    Na zime jak znalazl.

    sz.

  • 3. Data: 2012-12-10 09:50:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2012 09:43, szufla pisze:

    > Mozna pewnie po trochu dolewac do starszych diesli. Np uzupelniac bak
    > wypelnony w 80%.
    > Na zime jak znalazl.

    Ano. Dużo lepiej mi odpala w najgorsze mrozy jak trochę benzyny się doleje.

    Sposób stary i sprawdzony - i dużo tańszy od tych "specjalnych
    dodatków", które i tak robią dokładanie to samo.

  • 4. Data: 2012-12-10 10:14:31
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 10.12.2012 09:16, Albercik pisze:
> [...]
    > 50na50, znajomemu się omsknęło i zatankował pod korek benzyny do
    > samochodu na ropę.
    > Jest taka mieszanka użyteczna do czegoś?

    Zgodnie z instrukcją do Volva 940 2.4TIC w zimie jak najbardziej można
    nim na tym po prostu jeździć. :)

    S.

  • 5. Data: 2012-12-10 10:15:39
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest taka mieszanka użyteczna do czegoś?

    Mój ojciec w największe mrozy tankuje 50/50.

    --
    Pozrawiam,
    Łukasz

  • 6. Data: 2012-12-10 22:52:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.12.2012 10:15, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ka45od$bv0$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Mój ojciec w największe mrozy tankuje 50/50.

    W sumie co nas to obchodzi czym Twój szanowny rodzic się raczy, ale jak
    już zagadujesz, to napisz nam co to za płyny. :)

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-12-11 03:56:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > W sumie co nas to obchodzi czym Twój szanowny rodzic się raczy, ale jak
    > już zagadujesz, to napisz nam co to za płyny. :)

    Taki żart czy nie domyśliłeś sięz wątku że 50% diesel i 50% benzyna? :)))